Parc Vallès de Terrassa vol aconseguir les millors cadenes de restauració

Després de l'arribada de grans marques, aquest mes de juny s'ha inaugurat el Fifty Factory i Time Road i properament ho farà Don Canino | El centre comercial espera la incorporació de noves firmes que comportaran 180 llocs de treball més i aposta per potenciar la vessant gastronòmica

Animació en l'acte de presentació de la renovada imatge del Parc Vallès
Animació en l'acte de presentació de la renovada imatge del Parc Vallès | Foto: Cristóbal Castro
Lluïsa Tarrida
21 de juny del 2016
Actualitzat a les 19:58h

Divuit anys després de la seva creació, el Parc Vallès enceta una nova etapa. I ho fa amb una imatge renovada però sobretot gràcies a l'ampliació de 5.000 m2 a més de 17.000 m2 de la superfície destinada a comerç.

D'entrada, el canvi d'usos, reduint l'espai dedicat a oci i ampliant el comercial, ha permès atraure a noves firmes, grans multinacionals, que han vist el centre comercial de Terrassa com un pols d'atracció. En poc temps, els egarencs han vist com aterraven Mercadona, Media Markt i Star's Gym Padel Club, i amb escassos mesos l'aparició de Mango Outlet i Nike Factory Store. També aquest mes de juny ja s'han inaugurat dos establiments més: Fifty Factory i Time Road, i en les properes setmanes obrirà la persiana Don Canino. ​Amb les modificacions i noves incorporacions es preveu que el 2017, el Parc Vallès superi els 8 milions de visites.

Brunet ha anunciat que s'està negociant amb primeres marques, sobretot de restauració -que vol ser l'altra gran pol d'atracció del centre i que darrerament ha patit més el tancament d'establiments-, per tal que obrin els seus locals en el nou espai de Parc Vallès. I calculen que amb aquestes noves incorporacions es crearan 180 llocs més de treball, que se sumaran als ja 600 creats.

Amb els grans locals agafats, Parc Vallès espera que es vagin ocupant tots els locals mitjans i petits que es troben al voltant de la plaça Central i en el pis superior, creant allà la zona dedicada a la gastronomia. D'entrada, el darrer a instal·lar-s'hi ha estat la multinacional nord-amerciana Foster's Hollywood.  

"Una millora per Terrassa"
 

Alfonso Brunet, Antoni Abad i Miquel Sàmper, en l'acte de presentació Foto: Cristóbal Castro


El fons d'inversió Pradera ha invertit un total de 8,2 milions per "transformar l'oferta, la imatge i les marques" del centre comercial per tal de donar-li "un present i un futur prometedor", segons ha explicat aquest dimarts en l'acte de presentació Alfonso Brunet. Es tracta, diu, "d'una aposta arriscada, però amb la confiança que el Parc, Terrassa i la comarca tenen un gran potencial per generar riquesa". 

Justament, a aquests nous llocs de treball ha fet referència el tinent d'alcalde de promoció econòmica de l'Ajuntament de Terrassa, Miquel Sàmper, quan ha demanat a Pradera "un punt de sensibilitat, i que siguin per a persones de la nostra ciutat, i llocs de qualitat". El convergent s'ha mostrat satisfet per l'aposta "positiva, triomfadora i de futur" del Parc Vallès ja que considera que "millora i beneficia Terrassa, no només pels nous serveis que ofereix i la ocupació que genera, sinó també per les millores en mobilitat i accessibilitat".

En l'acte de presentació també hi havia el president de la patronal Cecot, Antoni Abad, el qual ha destacat la capacitat "per adaptar-se als temps presents, amb una nova oferta comercial i lúdica" i la valentia "d'assumir riscos, encara que intel·ligents, per avançar i implicar-se en la societat".