Antiga Caixa Terrassa i BBVA creen la Visa Fupar

Durant l’any 2014, unes 24.000 persones van fer compres al detall en el garden i es van netejar més de 20.000 vehicles al servei de Rentatge

La Torre
30 de maig del 2015
Actualitzat a les 7:55h
Josep Ribera, director de Fupar i de la Fundació Antiga Caixa Terrassa, i Luis Santolaria, director de zona de Terrassa de BBVA
Josep Ribera, director de Fupar i de la Fundació Antiga Caixa Terrassa, i Luis Santolaria, director de zona de Terrassa de BBVA | Fupar

La Fundació Antiga Caixa Terrassa ha creat la “Visa Fupar”, una nova targeta de pagament, que es posa en marxa amb el BBVA, en el marc de la col·laboració que aquesta entitat financera ve mantenint amb la fundació terrassenca a través de diverses línies d’acció social i cultural. 

Aquesta nova targeta amplia la col·laboració entre Fupar i BBVA  per mantenir i fer créixer aquesta actuació social en benefici de les persones discapacitades. Amb aquesta iniciativa, també es vol estrènyer la vinculació amb els clients, aconseguir-ne de nous i oferir-los més avantatges en les seves compres. La nova targeta es pot sol·licitar a través del web www.fupar.cat, a qualsevol oficina de BBVA a Terrassa, a la Fupar o al Centre Cultural, on disposen d’opuscles informatius per fer la sol·licitud. 

Com més s’utilitzi la targeta, major serà el suport per a la Fupar
La “Visa Fupar” és una targeta crèdit o de dèbit per fer pagaments en general, i especialment facilita el pagament de les compres i serveis en el Centre de jardineria i Rentatge de vehicles de Fupar, a la botiga Llar-Ortopèdia Activa i en altres serveis de la Llar Fundació, i en el Centre Cultural Terrassa. És totalment gratuïta durant el primer any, sense comissions ni quotes de manteniment; gratuïtat que es pot mantenir en funció de la vinculació del client amb el banc. 

Els clients, com més facin servir aquesta targeta solidària, major serà el suport per a Fupar, pel fet que BBVA cedeix una part de les comissions que generen les targetes, en solidaritat amb les tasques d’integració social i laboral de discapacitats que du a terme la Fundació. 

Descomptes immediats en els centres de la Fundació
Aquesta nova targeta comporta un descompte immediat de fins al 5% en efectuar compres en el Centre de jardineria de Fupar. Des de fa anys, aquest centre té distribuïdes unes 28.000 targetes de fidelització específiques, de les quals unes 15.000 operen de manera habitual, que van acumulant punts per obtenir descomptes en la compra de plantes, flors i productes de jardineria, i també en el rentatge de cotxes. 

A partir d’ara, l’objectiu és que de forma progressiva els posseïdors d’aquestes targetes puguin anar fent el canvi a la “Visa Fupar”, que suposa uns majors avantatges tant per al client com per a la Fundació. En aquest sentit, la Fupar iniciarà una campanya de comunicació entre els clients del centre de jardineria i els ciutadans en general per divulgar els beneficis econòmics i socials que suposa aquest nou mitjà de pagament. Cal destacar també que durant l’any 2014 més de 24.000 persones van fer compres en el garden de Fupar.

Així mateix, també tindran descompte immediat del 5% els clients que utilitzin la “Visa Fupar” en el servei de Rentatge de cotxes, on darrerament s’han incorporat noves prestacions com la neteja de tapisseries i la desinfecció ambiental amb ozó. Durant l’any 2014 el centre de rentatge de Fupar va netejar més de 20.000 vehicles. 

Els avantatges de la “Visa Fupar” també es poden obtenir en el Centre Cultural Terrassa, que aplica descomptes del 15% en les entrades dels diferents espectacles. Pel que fa a la Llar Fundació, l’ús d’aquesta targeta solidària comporta l’obtenció d’unes condicions especials en la compra de productes a la botiga Llar-Ortopèdia Activa (Galileu, 325, Terrassa) i en la contractació de serveis en el Centre de dia, menjars a domicili, rehabilitació, fisioteràpia, etc. 

Amb la finalitat d’estendre el coneixement d’aquesta targeta solidària, la Fundació Antiga Caixa Terrassa iniciarà contactes amb el comerç de la ciutat per tal de cercar la seva complicitat en la difusió de la iniciativa, mitjançant la ubicació d’expositors amb informació per a l’obtenció de la targeta.