Terrassa debat sobre com treballar el valor de la marca en les empreses

La Torre
22 de gener del 2015
Actualitzat a les 16:38h
Un total de 35 empreses han participat en la trobada
Un total de 35 empreses han participat en la trobada | Foto: A.T.

Un total de 35 empreses han participat en la trobada Foto: A.T.


El Qu4drant.0 ha acollit aquest dijous una trobada empresarial organitzada pel Parc Científic i Tecnològic Orbital 40, amb el títol “La gestió de la influència i el valor de marca de les empreses”. Els protagonistes de la jornada han estat els socis fundadors de Brandchats i Doiser, dues empreses terrassenques referents en els seus respectius sectors. Un total de 35 empreses han participat a la torbada. 
 
El fundador i CEO de Brandchats, Jordi Reich, ha explicat l’experiència de la seva empresa en serveis de Social Media Analytics (monitorig, visualització, anàlisi i integració de dades) i ha apuntat les claus per a la generació d'influència, amb exemples pràctics. Ha destacat especialment la importància de la correcta comunicació, la reputació corporativa i especialment la generació de comunitats a través de les xarxes socials. Brandchats treballa per empreses de primer nivell, agències i marques.
 
Per la seva banda, el president i soci fundador de Doiser, Òscar Puig, ha explicat com la seva empresa  des del primer moment va optar per generar valor de marca oferint la millor imatge possible d'acord amb els valors corporatius, i ha destacat la importància d'integrar l'estratègia de comunicació als objectius de l'empresa, així com l'aprenentatge dels errors durant el procés de consolidació de la seva organització. Doiser, exemple d'organització que ha generat una gran influència a la xarxa generant conversa i fidelització, va rebre el Premi Cambra 2013 a la millor iniciativa comercial i de serveis, entre d'altres reconeixements.