Terrassa Denim Shop-Art inicia la campanya de promoció

El certamen que tindrà lloc el mes d'octubre convertirà la ciutat en la capital dels pantalons texans

La Torre
09 d'agost del 2014
Presentació del Denim Shop Art Foto: A.T.

La ciutat de Terrassa es convertirà en la capital del texà el mes d'octubre vinent amb la celebració del Terrassa Denim Shop-Art, un certamen sobre aquest teixit i que neix amb l'objectiu de dinamitzar el comerç a la localitat vallesana i que tindrà lloc els propers 2,3, 4 i d'octubre d'enguany. 

La iniciativa va ser presentada el passat mes de juliol per part de l'alcalde de la ciutat, Jordi Ballart, acompanyat per la presidenta de l'Associació de Comerciants TerrassaCentre, Maria Costa. Ara, a mitjans de mes d'agost, la iniciativa presenta el seu spot publicitari per cridar l'atenció i començar a fer entrar el cuquet a participants i egarencs.

Vídeo promocional de Denim Shop




L'eix central del certamen serà la Rambla d'Egara on es col·locaran les diferents marques i establiments participants i oferiran tota mena de productes relacionats amb el teixit texà, convertint el cor de la ciutat en una botiga a l'aire lliure que estarà oberta del 2 al 5 d'octubre.

A més, també es destinarà un espai per a nous creadors, s'organitzaran tallers per aprendre a tenyir i modificar peces, tindrà lloc un mercat de segona mà i es farà una passarel·la de moda al Museu de la Ciència i la Tècnica.

"Fa un any i mig que treballem en aquesta idea perquè en l'actual situació necessitem propostes noves i originals", ha comentat Maria Costa, que ha recordat que ciutats europees com Londres o Berlín aposten sovint per accions d'aquestes característiques.