Aliments per als més necessitats de Terrassa

Associacions de veïns del districte 5è van visitar ahir, 19 de setembre, el Centre de Distribució El Rebost

La Torre
20 de setembre del 2012
576_1348156264120920_visita_rebost_AVV_del_districte_5
576_1348156264120920_visita_rebost_AVV_del_districte_5


Representants de les associacions de veïns del districte 5è van visitar ahir, 19 de setembre, el Centre de Distribució d'Aliments de Terrassa El Rebost per veure de prop el seu funcionament.

La delegació, que va estar acompanyada per la presidenta del Districte 5è, Eva Herrero, estava formada per unes 25 persones de les Associacions de Veïns de Poble Nou i Zona Esportiva, Bon Aire, Can Boada del Pi, Torrent d'en Pere Parres, Gibraltar-Lluís Companys i Can Gonteres. A més de conèixer la gestió d’El rebost van poder valorar les recollides d'aliments que, per primera vegada, aquestes entitats van dur a terme en el marc
de les seves festes majors.

El responsable del centre, Albert Soler, va informar als participants de la gestió dels
aliments que realitza el centre amb la col·laboració de diverses entitats solidàries de la
ciutat i el suport de Serveis Socials de l'Ajuntament de Terrassa.

Les associacions de Poble Nou, Bon Aire, Torrent d'en Pere Parres, Gibraltar-Lluís Companys i Can Gonteres van recollir unes 1.200 unitats d'aliments durant la celebració de les seves festes majors. Durant aquestes jornades festives es van realitzar altres accions per col·laborar amb El Rebost, com ara els donatius de la cursa popular de Poble Nou o la compra d'aliments feta per l'AVV de Gibraltar-Lluís Companys.

La funció principal d’El Rebost és la de distribuir aliments entre les persones més
necessitades de la ciutat, a través d’unes cistelles bàsiques que serveixen de complement a la dieta bàsica de les persones. Les entitats fundadores (Ajuntament de Terrassa, Assemblea Local Creu Roja a Terrassa, Càritas Diocesana de Barcelona, Fundació Busquets, Associació Gent Solidària i l’Associació Coordinadora d’Ajuda Unida-ACAU) treballen en xarxa i es coordinen per arribar a més persones, i fer-ho amb una atenció de més qualitat.