| Actualitzat el 22/02/2012 a les 19:49h

Saber gestionar l'entusiasme

L'escriptor Victor Küppers ha impartit a la Cecot un seminari en què parla d'incorporar la passió a l'empresa

Víctor Küppers, escriptor, formador, professor i conferenciant, autor del llibre "El efecto actitud", ha impartit aquesta setmana el seminari “La gestió de l'entusiasme” organitzat per la Fundació Cecot Formació. Aquest seminari ha obtingut una gran demanda, per això la Fundació Cecot Formació ha programat una segona edició per mitjans d'abril.

Segons Küppers, les empreses, els seus productes i preus s’assemblen cada dia més. La gran diferència recau en les persones, i les empreses necessiten persones motivades, alegres, lluitadores, compromeses i que transmetin entusiasme. La pregunta a la qual vol donar resposta aquest seminari és: Què canviaria per a tu i la teva empresa si incorporessis la passió i l'entusiasme en el dia a dia?

Davant la pregunta de què és més important en l'actual món empresarial, si l'actitud o l'aptitud, Küppers respon que l'actitud i ho exposa mitjançant la fórmula: com a professional tu vals (C+H) x A, on la C són els coneixements professionals que tens per fer les coses, l'H representa les habilitats, l'experiència i, tot això, és multiplica per l'A, que és l’actitud. I a què fa referència aquesta actitud? A la manera de ser. El coneixement és molt important, les habilitats són vitals, però el que realment defineix un crack és la seva actitud. L'actitud és el que permet el ple desenvolupament del propi potencial.

Per a Küppers la nostra manera de ser és un aspecte que podem millorar a través dels nostres hàbits, comportaments, principis i actituds ja que això ens fa ser qui som. Per a Küppers les persones que realment han tingut èxits a la vida són aquelles que s'han preguntat: Quina mena de persona vull ser? Quina mena de vida vull portar? ... i han fet el necessari per aconseguir-ho

 Aquest seminari és una formació innovadora relacionada amb el desenvolupament del potencial dels treballadors que està desenvolupant la Fundació Cecot Formació per aquest any. El seminari analitza com l’actitud dels professionals afecta directament al rendiment empresarial i a l’èxit personal.

Navega per les etiquetes

empresaVictor KüpersTerrasaCecot

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

L'última hora de la Torre
L'actualitat a #Terrassa, al minut
Predicció Terrassa
dilluns
16°C  24°C
dimarts
17°C  26°C
dimecres
17°C  27°C
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: