Dones d'Avui de Matadepera ha convocat el segon concurs d'Oratòria
"El do de la paraula" per al proper mes d'abril. En aquesta ocasió, el tema a exposar serà "Parlem de flors", i consistirà en una exposició oral sobre el tema, entre 5 i 7 minuts de durada, amb estil i modalitat lliure. El contingut ha de ser original, inèdit, redactat i exposat en llengua catalana, no presentat ni exposat prèviament per d'altres mitjans manuals o telemàtics.
L'entitat informa que podran formar part del concurs totes les persones vinculades amb Matadepera majors de 16 anys distribuïdes en tres categories: "a trenc d'alba" (de 16 a 20 anys); "migjorn" (de 21 a 40 anys) i "vesprada" (de 41 anys en endavant). Els interessats a participar-hi han de fer arribar un DVD amb l'exposició oral a la bústia de DAMA al Casal de la Cultura (carrer de Pere Aldavert, 4) i enviant un avís amb les dades bàsiques a la bústia d'e-mail: dama.bustia@gmail.com abans del 18 de març. La fase final serà el 26 d'abril a les 19 hores al Casal i comptarà amb dos finalistes per categoria.
Premis pels tres primers
El primer premi en la categoria "A trenc d'alba" serà un xec regal per valor de 300 euros a bescanviar en establiments que pertanyin a l'Associació de comerciants de Matadepera. En la categoria "migjorn", el guanyador s'endurà un ordinador portàtil gràcies a l'apadrinament de ICE-UB Institut Ciències Educació. I, en la categoria "vesprada", apadrinat pel Col·lectiu d'art de Matadepera, el premi serà una obra d'art. Això sí, tots els participants tindran un record.
El jurat estarà constituït per Francesca Marlet (presidència DAMA); Marcel Sayol (regidor de Cultura); Carmina Puig (mestra); Ramon Palau )llicenciat en Història); Victor Cucurull (director de la Fundació Societat i Cultura); i com a secretària, Montserrat Santamaria (vicepresidència DAMA). Els criteris que es tindran en compte seran literaris i formals.