Carles Batalla | Actualitzat el 20/02/2012 a les 22:00h

Dol per la Reina del Carnestoltes

La vetlla de la difunta Melainca ha començat aquesta tarda i es perllongarà fins demà a "l'Ajuntafems de Tetassa"

Galeries de fotos:

Rua infantil de Terrassa (La Torre)


Carnaval de Terrassa (Jordi Borràs)


Carnaval de les escoles(La Torre)

 
La reina Melainca, al taüt Foto: C.B.

Dos dies després de beneïr l'inici de la disbauxa, la Reina del 35è Carnestoltes de Terrassa ha passat a millor vida. Per aquest motiu, aquesta tarda desenes de persones s'han concentrat a "l'Ajuntafems de Tetassa" per acomiadar-se de Melainca que, segons l'esquela, ha mort a una edat indeterminada, entre els 6,9 i els 69 anys.

En la nota funerària es recalca que la monarca "no ha pogut resistir aquests dies d'excessos i bogeria" però que les retallades en matèria de sanitat també han precipitat el tràgic desenllaç ja que a Urgències "hi havia una cua molt llarga, tots els quiròfans estaven ocupats" i en un altre hospital "estaven saturats i no quedaven ambulàncies".

L'esquela també destaca "la innocència i candidesa" de la Reina, que ha mort "feliç ignorant que la igualtat i la fraternitat del seu món carnestoltenc està ben lluny del que ens toca viure en aquesta època d'estafadors, aprofitats i mentiders".

Aquest dimecres a les vuit del vespre al Raval de Montserrat s'iniciarà la rua mortuòria, que passarà pel carrer Gavatxons, la Font Vella, el passeig Comte d'Ègara, l'avinguda Jacquard i el parc de Vallparadís, on tindrà lloc el fastuós enterrament. Com a homenatge, hi haurà un espectacle de foc amenitzat per diferents grups de cultura popular de la ciutat i la sardinada popular.


FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

L'última hora de la Torre
L'actualitat a #Terrassa, al minut
Predicció Terrassa
dilluns
16°C  24°C
dimarts
17°C  26°C
dimecres
17°C  27°C
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: