| Actualitzat el 19/02/2012 a les 20:13h

Golejada de l'Atlètic contra el CD Terrassa

Els groc-i-negres sumen la segona victòria al Campionat de Catalunya (5-0)

L'Atlètic Terrassa va golejar el CD Terrassa per 5 a 0 en el segon partit del Campionat de Catalunya de Divisió d'Honor d'hoquei herba.

Els groc-i-negres es van avançar en el minut 32 amb un gol d'Albert Beltran amb assistència de Jan Castelló. Després del descans, en el tercer quart, l'Atlètic va sentenciar amb gols de Pere Castelló, que va rematar una centrada de Roc Oliva; de Jordi Carrera de penal córner, i de Roc Oliva. El cinquè gol el va anotar Marc Boltó en el darrer quart.

L'Atlètic lidera la classificació de manera provisional amb quatre punts, una situació anecdòtica ja que de moment, a causa de la flexibilitat en les dates, només s'han disputat els partits de l'Atlètic contra el Barça i el Terrassa, ambdós amb triomf groc-i-negre.

Navega per les etiquetes

hoquei herbaAtlètic TerrassaCD Terrassa

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

L'última hora de la Torre
L'actualitat a #Terrassa, al minut
Predicció Terrassa
dilluns
16°C  24°C
dimarts
17°C  26°C
dimecres
17°C  27°C
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: