La Garrotxa.info | Actualitzat el 24/08/2011 a les 16:56h

La UE Olot més menuda

Enguany són quatre els equips de la categoria alevina que jugaran amb l’Olot

l'Aleví 1 de la U.E. Olot Foto: UEOlot

Els jugadors més petits del Club van començar el cap de setmana passat els seus primers partits de pretemporada.

Per alguns d’ells, aquesta era la primera vegada que debutaven amb la samarreta de la Unió Esportiva Olot, contents i amb l’ambició d’arribar, algun dia, a ser el pròxim porter Reig o un altre pichichi com en Robert.

Enguany són quatre els equips de la categoria alevina que jugaran amb l’Olot. Jugadors que han estat seleccionats per un equip tècnic d’entre els diferents equips de futbol que hi ha a la comarca de la Garrotxa.

Navega per les etiquetes

ueolot

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: