La Garrotxa.info | Actualitzat el 14/08/2011 a les 13:07h

De la Vall de Bianya a la dels Sentits

L'Ajuntament enceta un projecte turístic de 425.000 euros

Els paratges de la Vall de Bianya, ara interpretats. Foto: Aj. Vall de Bianya

L'Ajuntament de la Vall de Bianya enceterà el proper setembre el projecte la Vall del Sentits, amb un cost de 425.000 euros, dels quals 358.000 han estat subvencionats per fons europeus del programa FEDER i pel Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC).

Segons informa el Diari de Girona, la part central del projecte és el centre d'interpretació de ca l'Escolà a Sant Salvador de Bianya. El centre s'ha batejat com la Casa del paisatge perquè reparteix l'exposició en quatre paradigmes de la idea visual del territori: el transitat (vies), el conreat (molins i cultius), el simbòlic (esglésies i oratoris) i l'idealitzat (visions literària i pictòrica).

Navega per les etiquetes

vall de bianya

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: