Redacció | Actualitzat el 28/10/2010 a les 21:03h

Ja es pot votar l'hereu i la pubilla de laGarrotxa.info

Amb la celebració, un any més, de la proclamació de l'Hereu i la Pubilla de la Garrotxa, en un acte organitzat com és tradicional pel Centre d'Iniciatives Turístiques d'Olot, des de laGarrotxa.info promovem aquest any l'hereu i la pubilla de laGarrotxa.info. Els candidats a Hereu i la Pubilla de la Garrotxa tradicional, poden ser escollits també com Hereu i Pubilla d'aquest mitjà. Els guanyadors sortiran d'una enquesta en la que hi poden votar tots els lectors, amb un vot per IP. L'Hereu i la Pubilla de laGarrotxa.info rebrà una sèrie de regals, gentilesa de diverses empreses de la comarca.
Entre tots els votants també es farà un sorteig, del qual en els propers dies, els donarem més detalls dels regals. Per participar al sorteig cal deixar un comentari a l'especial de l'Hereu i la Pubilla, deixant-hi, sobretot, el nom al camp on ho indica. Els comentaris que no portin nom, no seran inclosos en el sorteig.
Cal recordar que aquesta votació no té cap vinculació amb la que farà el C.I.T. el dia 6 de novembre al restaurant La Deu d'Olot.

- Votar els hereus
- Votar les pubilles

Els hereus i pubilles, el dia de Sant Lluc. Foto: Estudi 86

COMENTARIS

+5
-0
avia
ramona vives, 28/10/2010 a les 22:37
el millor pubillatge de catalunya
+7
-0
pubillatge o estimació?
Marc Puig, 28/10/2010 a les 23:08
Un cop més entre tots demostrem que ens estimem la nostra comarca i el nostre país. Perquè l'acte del dissabte 6 de novembre és el millor de Catalunya!! a més aquest acte és una mostra que per moltes retallades que ens facin des de Madrid, els hi demostrem que la nostra cultura, la nostra tradició i sobretot la nostra llengua encara estan vives!! Visca la Garrotxa, Visca Catalunya i sobretot visca el pubillatge!!
+2
-0
Molt bona idea!
Carme Guirado, 31/10/2010 a les 19:42
Hola! Doncs jo crec que és una bona idea que deixin votar a la gent, molt ben pensat! I si a més es fa un concurs, doncs millor que millor :-)

Ara bé, també penso que s'hauria de tenir moltes coses en compte a l'hora de votar. Una pubilla/hereu no és una cara maca. La pubilla de la Garrotxa hauria de tenir un mínim de cultura de la Comarca no creieu?
+2
-4
Passat de moda
Anna Muntada, 31/10/2010 a les 19:45
Hola,

Penso que el concurs de les pubilles i els hereus és passat de moda i que tot és política.
+2
-2
Felicitats
Sara Marquès, 31/10/2010 a les 19:47
Hola,

penso que inciatives com aquestes són molt importants per potenciar la identitat catalana.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: