Redacció | Actualitzat el 18/08/2010 a les 10:31h

En estat crític el conductor del camió accidentat a Les Planes d'Hostoles

Ha calgut la intervenció dels Bombers per rescatar-lo

Actualització a les 19.14
El conductor del camió accidentat aquest matí a la GI-531, a les Planes d'Hostoles, està ingressat en pronòstic reservat a l'Hospital Josep Trueta de Girona, segons han confirmat fonts del centre hospitalari a LaGarrotxa.info . L'home, que treballava a l'empresa de Cassà de la Selva Transports Ayach, ha estat traslladat en helicòpter fins al Trueta.

Una excavadora ha tret la càrrega del camió. Foto: Joan Guirado

Publicació a les 10:31
Un home ha quedat atrapat aquest matí després d'accidentar-se amb el camió que conduïa per la carretera d'accés a Sant Aniol de Finestres, la GI-531, en terme de Les Planes d'Hostoles. Els fets han passat al voltant de les vuit quan, per causes desconegudes, el vehicle ha sortit de la via i ha bolcat. A l'interior del camió, el conductor hi transportava ampolles d'aigua buides -la carretera dóna accés a la planta d'Aigua Sant Aniol-. Al bolcar, el camió ha perdut part de la càrrega de gasoil, fet que ha obligat als Bombers a netejar la zona. També han estat els Bombers els responsables de rescatar al conductor, que l'han traslladat a l'Hospital Josep Trueta de Girona.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: