Redacció | Actualitzat el 19/07/2010 a les 10:12h

La Tokio Ska Paradis Orchestra plat fort de les Festes del Tura

La Tokio Ska Paradis Orchestra és el grup estrella de les Festes del Tura 2010. La formació, que només actuarà a Olot, Madrid i Bilabo obre un cartell musical que completa La Pegatina, Els Amics de les Arts, Quimi Portet, Di-Versiones, Mishima, Cesc Freixas, Rauxa, Discípulos de Otilia i La Montgrins, entre altres. Enguany, el Tura se celebrarà entre el 7 i el 12 de setembre i tindrà, la plaça Campdenmàs, com a nou escenari.

Precisament, la setmana passada, es va presentar el cartell de les festes olotines. L'autor ha estat l'artista olotí Rafael Griera, que ha utilitzat l'aquarel·la i la faràndula per confeccionar el cartell.

COMENTARIS

+0
-0
Tokio Ska Paradis Orchestra
Anònim, 19/07/2010 a les 11:37
Increïble que el plat fort de les festes d'Olot sigui un grup de Ska del Japó, potser a tokyo els coneixen però, el 90% dels olotins no saben qui son.
+0
-0
Plats forts
olotina, 19/07/2010 a les 22:07
Doncs jo penso que els plats forts d'aquest any estan molt repartits: Els amics de les arts i Mishima, són grups coneguts i que a més fan molt bona música.
+0
-0
Trist Olot
Carlos, 20/07/2010 a les 20:04
Un any més les Festes del Tura, restan, en comptes de sumar, un any més, sera una festa amb moltes actuacions, i repartides, com diuen a la casa gran, pero cap d'important. Aquest Ajuntament, i ja fa una colla d'anys, no promou les Festes del Tura amb grans actuacions, com a d'altres poblacions gironines, no ser el perque, però no interessa, ni aixo, ni la nit Olotina, si per ells fos, no hi hauria cap bar de nit a Olot. Però el que si promouen, es el Turinada ( nom enmascarat de macro-botellón ), sense importar que la gran majoria dels que hi participa son menors!!!! Es trist, però es així, Olot s'apaga.........
+0
-0
El paradïs de Tokyo Ska
Japanzone.cat, 02/08/2010 a les 12:37
Impressionant el plat fort de les festes del Tura: el millor de Tokyo Ska a Olot! pels qui no els coneixeu podeu trobar més informació a la notícia de la gira 2009:
http://www.japanzone.cat/?p=2776

De llarg tenen un repertori de concerts millor que música viva ...
Salut!
+0
-0
KINA TEMPS !!!
MIQUEL, 09/09/2010 a les 22:20
les festes dolot a mot pesar nostre ja no son el ke eren. no hi a com akells temps on venien, el loquillo per exemple i altres grans actuacions. no calia anar al japo, ke ho fan molt i molt be si, pero ostres, a casa nostra hi a bons grups i bons musics tambe.
kina llastima no poder anar a veure els Tokyo Ska Paradise Orchestra, una llastima si.
petons garrotxins a totom
+0
-0
DACORD
LEKIM, 09/09/2010 a les 22:48
totalment dacord amb en miquel
abans venien, el loco, la decada, la orquestra mondragon, i altres etc. ke molt de vosaltres no sabeu ni coneixeu, pero era el dia fort de les festes, el dissabte. tothom esperabem amb moltisima ilusio a veure ki vindria per anar a veurel i endinsar-nos en cos i anima dins el concert, quins temps !!!
i recordeu
KI NO SENTURA A OLOT NO SENTURA ENLLOC !!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: