Joan Guirado | Actualitzat el 17/06/2010 a les 18:06h

Dos morts en un accident a Sant Feliu de Pallerols

El sinistre s'ha produït al km. 63 de la C-63, davant la casa de colònies del Mas Franch. Foto: Joan Guirado

Dos persones -José María CR, de 29 anys i veí de Sant Feliu de Pallerols, i Manel SS, de 69 i veí de Les Planes d'Hostoles.- han mort aquesta tarda conseqüència d'un accident de trànsit que s'ha produït al quilòmetre 63 de la C-63, al terme municipal de Sant Feliu de Pallerols. El sinistre ha tingut lloc al voltant de les quatre de la tarda, quan dos vehicles han col·lisionat frontalment. Segons diverses fonts, un dels vehicles ha sortit de la via i ha caigut uns metres avall.
En les tasques de rescat hi han participat cinc dotacions dels Mossos d'Esquadra, sis dels Bombers de la Generalitat així com diferents efectius dels serveis d'emergències mèdiques.

Navega per les etiquetes

dosmortsaccidentfeliusantpallerols

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: