Redacció | Actualitzat el 18/06/2010 a les 15:30h

Finalitzen les obres de la Guardiola

El nou polígon està al costat dels terrenys de l'Hospital Comarcal

Fa uns dies, es va celebrar a Olot, el Consell General de la Guardiola, integrat per l’Ajuntament d’Olot i per l’Institut Català del Sòl.
Durant l’acte, l’Ajuntament d’Olot va rebre les obres d’urbanització acabades per part del Consorci de la Guardiola, es va signar el certificat de final d’obres i la liquidació de les obres d’urbanització.
Així doncs, es dóna per acabada aquesta fase d’obra amb els carrers ja oberts a la circulació.
A partir d’aquí, s’obre un nou procés de tràmits administratius on l’Incasòl estudiarà la comercialització de les seves parcel·les, la qual engegarà un cop passat l’estiu.

Navega per les etiquetes

finalitzenlesobresurbanitzacióguardiola

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: