Redacció | Actualitzat el 18/06/2010 a les 08:24h

El Pla especial de l’Alta Garrotxa prioritza la conservació del patrimoni natural, el paisatge i les activitats agràries

Un moment del taller sobre el pla especial. Foto: Alta Garrotxa
Educació ambiental i control de la circulació motoritzada.
Amb l’objectiu de conservar els valors naturals de l’EIN, es va posar èmfasi en la necessitat de disposar d’un programa d’educació ambiental, elaborar un catàleg de camins de l’Alta Garrotxa o limitar l’accés motoritzat a determinades zones.
 
Conèixer i protegir el paisatge
Va ser també un dels objectius que va generar més consens. En aquest sentit es va proposar que mitjançant el Pla Especial es regulés la implantació d’elements artificials (tanques, antenes), s’elaborés un catàleg de paisatge  i es recuperés el paisatge en mosaic.
 
Rendibilització de l’activitat agrària
Potenciar la ramaderia i l’agricultura ecològica i tradicional va ser una de les propostes donar resposta a aquest objectiu. A més es va apuntar la necessitat de diversificar les activitats: artesania, turisme sostenible, cooperatives agràries i de productors, i de facilitar l’obertura de les antigues pastures.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: