Redacció | Actualitzat el 18/03/2010 a les 11:39h

Convoquen una xerrada per explicar les subvencions de Pladetur

Serà dimarts vinent, amb la presència de David Mascort

El Departament d’Innovació, Universitat i Empresa de la Generalitat de Catalunya ha obert la convocatòria d’ajudes per incentivar el sector turístic públic i privat (allotjaments, restaurants, serveis turístics...) amb la finalitat de potenciar la millora de l’atractivitat de les destinacions catalanes, la creació de nous productes turístics, l'impuls de la iniciativa privada, així com el foment de la desestacionalització, la diversificació de l'oferta i la qualitat en el sector amb l’objectiu de convertir Catalunya en destinació líder i referent del sector turístic basant-se en un model competitiu i sostenible.  
 
Per tal de poder explicar cada un dels programes i les accions subvencionables, el proper dimarts 23 de març, a les 12h a l’IMPC d'Olot es portarà a terme la presentació dels ajuts a càrrec del director dels Serveis Territorials d’Innovació, Universitats i Empresa a Girona, David Mascort, Fina Soler, Regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Olot i Andreu Teixidor, president de Turisme Garrotxa.  



FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dimecres
-4°C  1°C
dijous
-2°C  5°C
divendres
-3°C  6°C
Recull fotogràfic
Vés a: Les nevades dels últims anys

Les nevades dels últims anys

Galeria de fotos dels temporals de neu arreu del país, des del 2003 fins a l'actualitat.

educaweb.cat
Recull fotogràfic
Vés a: Recordes aquella nevada...

Recordes aquella nevada...

Recull de fotos de la neu dels últims anys.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: