Redacció | Actualitzat el 12/03/2010 a les 11:15h

Injecten 136.000 euros a Ràdio Olot i Olot Televisió

Ahir doble ple, i tots dos amb punts amb comú. El primer, a Olot, extraordinari. Els 21 regidors havien de decidir si, el consistori, entrava o no a una ampliació de capital a Olot Televisió i Ràdio Olot. Poca estona més tard, i dins l'ordre del dia del Consell Comarcal, els mateixos punts.

En el cas de la capital de la Garrotxa, PSC, CiU, ApG i PxC han dit que sí a l'aportació de l'Ajuntament de 46.000 euros -en el cas de Ràdio Olot- i 90.000 euros -en el cas d'Olot Televisió-. Esquerra s'hi ha abstingut i Partit Popular hi ha votat en contra.

Al Consell Comarcal, els papers es van canviar. El PP i PxC no van poder votar perquè no tenen representació. Esquerra, CiU i PSC van mantenir la seva postura mentre que, Alternativa per la Garrotxa, hi ha votar en contra.

El portaveu del partit assambleari Miquel Macias, considera que "és molt trist que en temps de crisi es premiï una mala gestió" i va dir que "sembla que no tinguem res més a fer que pagar una empresa privada". Des d'Esquerra, Pere Gómez, va recordar que "tenim moltes ganes de votar que no" i va posar en dubte "fins a quin punt el 33% d'una empresa privada ha d'estar en mans públiques". Des del PSC, Joan Albesa, va opinar que "Olot Televisió compleix i podria complir més una funció de servei públic" i lamenta que "no hi ha hagut rigor en la gestió d'Olot TV". El portaveu dels socialistes també va puntualitzar que aquesta aportació, que ara ha de rebre l'informe a favor d'Economia i Finances, "no és un xec en blanc". Des del Govern, el president Joan Espona creu que és "ampliar o dissoldre" la televisió, i va dir que "hem de fer una tele que ens puguem pagar". Espona també va manifestar que a aquesta situació insostenible s'hi ha arribat per "falta de rigorositat a nivell administratiu i la crisi econòmica".

La realització d'Olot Televisió. www.olot.tv

COMENTARIS

+0
-0
Gestió
Un, 12/03/2010 a les 11:58
La mala (i intencionada) gestió és el que ha provocat que uns quants s'enriqueixin mentre els treballadors i els proveïdors no cobren. I a sobre l'Ajuntament i el Consell (fent veure que critiquen) els hi donen suport i els animen a continuar.
Enhorabona
+0
-0
Mala gestió ??
Carlos, 12/03/2010 a les 11:59
Una prova de la mala gestió dels dirigents d'Olot TV i Radio Olot. La llàstima es que una part dels diners que s'hi posen són públics...es a dir: NOSTRES !!!
+0
-0
ara plà
Anònim, 12/03/2010 a les 22:08
Com s'entén això. Gent que ja té feina i li dónen més calers. Que mel's donguin a mi que no en tinc ni per menjar. I sóc jove.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dimecres
-4°C  1°C
dijous
-2°C  5°C
divendres
-3°C  6°C
Recull fotogràfic
Vés a: Les nevades dels últims anys

Les nevades dels últims anys

Galeria de fotos dels temporals de neu arreu del país, des del 2003 fins a l'actualitat.

educaweb.cat
Recull fotogràfic
Vés a: Recordes aquella nevada...

Recordes aquella nevada...

Recull de fotos de la neu dels últims anys.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: