Redacció | Actualitzat el 04/03/2010 a les 16:23h

Entitats i penyes garrotxines es mobilitzen per Haití

Diferents entitats han organitzat per aquest cap de setmana activitats que han de servir per recollir fons per Haití. Divendres a la tarda hi haurà una taula rodona, a les set als Catòlics, amb la presència de Xavier Rabat, l'olotí desaparegut durant unes hores entre les runes. A la nit, es farà un tastet africà i actuació de Djembé. El preu de l'entrada és d'un euro.

Dissabte i diumenge, al pavelló d'esports i al camp de futbol del morrot hi haurà diversos esdeveniments esportius. A la nit, es farà un concert.
Dilluns al matí, davant l'església de Sant Esteve es farà una campanya de medició del sucre i de la tensió arterial.

Aquest cap de setmana, també i en benefici d'Haití, es farà la festa solidària Empenya't, organitzada per les diferents penyes garrotxines.
Dissabte, de 17 a 20 hores davant l'església de Sant Esteve hi haurà l'actuació d'esbarts, colles sardanistes, gegants, grallers, i xocolatada, entre d'altres.
A la nit, a partir de les 11 i fins ben entrada la matinada, un concert al pavelló firal amb l'actuació dels Volcànics, Ton Torné, Toni Beiro, La Senyora i ex-concursants d'Operación Triunfo a més dels Dj's Enric Canadell i Big Foot John. El preu de l'entrada és de 5 euros.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: