Joan Guirado | Actualitzat el 02/03/2010 a les 07:38h

Un acte recorda a Olot als represaliats pel franquisme

Aquest passat dissabte al migdia es va celebrar al Teatre Principal d'Olot un homenatge als represaliats del franquisme de la Garrotxa i el Ripollès. L'acte, presidit pel secretari general d'Interior de la Generalitat Joan Boada, va recordar a aquelles persones que van deixar la vida per la democràcia.

Abans de l'acte, Joan Boada va destacar la importància de lluitar dia a dia per la democràcia, per no patir problemes com el que en aquest moment està patint el jutge Baltasar Garzón. Boada també ha dit que el reconeixement d'aquest dissabte "potser ha arribat una mica tard, però és un acte totalment necessari".

|Un moment de l'acte d'aquest dissabte al migdia. Adrià Costa|


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: