Joan Guirado | Actualitzat el 19/02/2010 a les 19:21h

Públic passiu...

En el plenari de febrer de l'Ajuntament d'Olot, l'alcalde va sol·licitar a un grup de Maulets de la Garrotxa que amaguessin una pancarta en la que s'hi podia llegir que ningú és il·legal. El màxim representant del consistori, va dirigir-se a ells dient que el públic no es pot mostrar ni a favor ni en contra dels debats que hi ha al ple. El que no devia recordar l'alcalde, és que en diverses ocasions, i de fet la darrera va ser en el ple de gener, part del públic -en aquest cas exregidors i militants del PSC- van riure de valent i van deixar anar comentaris, quan el portaveu de CiU Josep Maria Corominas va defensar la feina feta per Olot Televisió.
Precisament, a diferència del que passa a altres capitals de comarca i poblacions garrotxines, al ple d'Olot no es permet la intervenció dels ciutadans en el torn de Precs i Preguntes. S'entén doncs, que poques vegades hi hagi públic a la sala.
És una mostra més de la desafecció que es parla entre Ajuntament i ciutadania?

Navega per les etiquetes

públicpassiu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: