Vota
Resultat:
3 vots
Redacció | Actualitzat el 08/02/2010 a les 09:47h

Una seixantena de cotxes antics celebren el vuitè aniversari del MAG

El Motor Antic Garrotxa ha celebrat aquest passat cap de setmana el seu vuitè aniversari. Per celebrar-lo, una seixantena de vehicles de l'entitat van sortir als carrers d'Olot per deixar-se veure.
A primera hora del matí, cotxes com Seat 600, Clàssic Cadillac o Peugeot 201 van estar exposats a la Plaça Clarà mentre, els seus propietaris, agafaven forces amb un bon plat de fesols i botifarra gentilesa del MAG. Posteriorment, els cotxes van començar una ruta per Olot i Santa Pau i al migdia van celebrar un dinar de germanor.

|A la trobada es van poder observar meravelles com aquest Clàssic Cadillac.. Joan Guirado|


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

LaGarrotxa.info TV: La nevada en vídeo

Edicions locals



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: