Vota
Resultat:
7 vots
Redacció | Actualitzat el 08/02/2010 a les 11:06h

Centenars de nens i nenes van a l'hospital

En el marc dels set-cents anys de l'Hospital Sant Jaume d'Olot, aquest passat dissabte nens i nenes van poder participar a l'Hospital dels Infants, una recreació d'un centre hospitalari on, mitjançant ninos es volia fer perdre la por als nens d'anar a la consulta.
A la plaça de l'Hospital s'hi va concentrar una ambulància, primer pas abans d'entrar a veure el metge i una carpa d'emergències mèdiques que feia d'hospital de campanya. Aquí és, on els professionals, passaven revisió als ninos.
A l'exterior d'aquest hospital, també hi havia música, el gegant de l'AOAPIX vestit amb una bata de l'hospital olotí i una parada de la plaça Mercat per afavorir la bona alimentació dels nens i nenes.

|Els metges, atenent l'ànec Donald d'una nena petita. Joan Guirado|

Navega per les etiquetes

hospitalvannenesnenscentenars

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

LaGarrotxa.info TV: La nevada en vídeo

Edicions locals



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: