Redacció | Actualitzat el 15/01/2010 a les 04:53h

Els aparelladors gironins consideren que les masoveries urbanes milloren el centre

El president del Col·legi d'Aparelladors de Girona, Ernest Oliveras va posar ahir com exemple, el projecte de masoveries urbanes d'Olot com a formula per donar feina al sector. Oliveras va recordar que, a més de generar ocupació i d'oferir més possibilitats d'habitatge digne a tota la població, un projecte com el de les masoveries urbanes afavoreix la revitalització del centre ciutat, ajudant "a fer ciutat, teixit social i integració".
Precisament, Oliveras va explicar el bon funcionament d'un projecte desenvolupat l'any passat a la capital garrotxina, amb ajudes del pla de barris. En concret, Ernest Oliveras va ressaltar la importància de tirar endavant el programa de pintar façanes que a més de donar feina al sector de la construcció, ha millorat la imatge del centre de la ciutat.

COMENTARIS

+0
-0
Ja era hora!
Anònim, 15/01/2010 a les 10:32
Ja era hora que algu del mon de la construccio reconegui els beneficis d'una mesura impulsada per Alternativa per la Garrotxa a l'equip de govern. Potser l'escepticisme sobre aquesta proposta, que naturalment no ho soluciona tot, comencara a esvair-se.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: