Redacció | Actualitzat el 14/01/2010 a les 13:13h

Un grup olotí actuarà aquesta setmana a les festes de Sant Antoni d'Eivissa

L’associació Fans serà la convidada d’honor a les Festes de Sant Antoni de Portmany, d’Eivissa, que es celebren aquest proper cap de setmana.

Convidats per l’ajuntament d’aquella població, el grup Els Corbs Negres, compartiran l’escenari amb la cantant dels anys seixanta Karina, en la celebració del Guateque que cada any es celebra en aquella illa.

Fa tres anys que els Fans d’Olot, participen a les festes que l’associació RETRO d’Eivissa organitza; així mateix els eivissencs, també prenen part als actes que s'organitzen a la Garrotxa.

Jordi Sellas, president de Fans, assegura que "ens uneix una extraordinària amistat amb la gent d’Eivissa, compartim les mateixes idees, que bàsicament son passar-ho bé amb la música que ens agrada", i espera que "ben aviat puguem portar cap aquí un dels seus grups que també són extraordinaris, especialment els Bluesmafia i es Saligardos un grup format per components de diverses nacionalitats arribats a l’illa durant l’època daurada, que interpreten un Blues i un Roc & Roll, que encara ara fan tremolar l’illa amb les seves actuacions”.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: