Redacció | Actualitzat el 22/09/2009 a les 17:48h

Punt de partida per a referèndums a la comarca

Un grup de persones han creat la plataforma Garrotxa Decideix

Segons un comunicat difós avui mateix, un grup d'entitats van posar les bases ahir a la nit en el marc d'una assemblea de la plataforma Garrotxa Decideix que té, com a principal objectiu, impulsar referèndums a tots els pobles de la Garrotxa en els propers mesos. A la reunió hi van participar persones de diferents entitats, així com també alguns membres de la vida política de la comarca i garrotxins a títol individual.

Greda promourà mocions als ajuntaments per donar suport als referèndums d'independència

COMENTARIS

+0
-0
CATALUNYA LLIURE?
Anònim, 23/09/2009 a les 00:46
A vegades la paraula independència ens nega els ulls i no veiem més enllà. El futur no està en construir-nos una barrera als pirineus, o a Tarragona... (ja sabem que això de Països Catalans ho tenim molt difícil. Sinó només cal preguntar-ho als valencians, els balears, els aragonesos o potser els francesos...)
L'altre dia em queia la cara de vergonya quan vaig veure les celebracions que es van fer al carrer després de saber que el 96% dels votants (recordem que només va ser un 40% dels possibles electors...) van dir SÍ a la independència de Catalunya.
I jo em pregunto. Algú te en compte què opina el 60% de les persones que no va anar a votar? O potser, no cal pensar en això... És molt fàcil dir que s'ha guanyat per majoria. Clar, sempre que els que vagin a votar el referèndum fraudulent siguin tots de la mateixa entitat o mentalitat. La resta va fer com cada cap de setmana (anar a la platja, a la muntanya o aguantar a la sogra en un dinar familiar... Tot menys anar a votar)
Senyors, ens hem de treure la vena dels ulls i mirar més enllà. Jo crec en els referèndums. Però, crec en els referèndums on la gent hi participa (no en el de l'estatut... que també va ser tot un frau.)
Només una cosa... reflexionin en aquest tema i no es deixin manipular. Si vostè se sent independentista lluiti pels seus ideals, però sempre amb la veritat endavant.
Sort a tothom.
Visca Catalunya!
+0
-0
Ah
Jordi, 23/09/2009 a les 19:52
Anònim, la teva postura és francament decepcionant. Per què no demanes que la Generalitat convoqui un referèncum OFICIAL, així tothom anirà a votar, i deixes de dir bestieses? Els únics que han demostrat ser demòcrates aquí són els independentistes.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: