Redacció | Actualitzat el 25/08/2009 a les 22:59h
Sielva marxa cedit al Cartagena de segona A
L'olotí de l'Espanyol Óscar Sielva, jugarà la propera temporada en qualitat de cedit en el FC Cartagena després que aquest mateix matí es tanqués l’operació de cessió de manera definitiva.
El migcampista d'Olot, un dels jugadors més prometedors del futbol base blanc-i-blau, continuarà amb la seva formació en un equip que acaba de pujar a Segona A, però que ha incorporat jugadors d’experiència a Primera Divisió com l'ex defensa del Vila-real Cygan, l'ex de l'Athlètic, Javi Casas, l'ex saragossista Chus Herrero, l'ex davanter del Valladolid, Víctor, o el també ex blanc-i-blau Quique de Lucas.
Per a Sielva serà una bona oportunitat de seguir formant-se en un conjunt amb aspiracions en Segona Divisió A, atès que, com ha expressat Pochettino durant les últimes setmanes, el club espera que el migcampista, internacional a totes les categories inferiors, tingui minuts de joc en un equip prou competitiu i que no quedi fora de les llistes de convocats, un fet que no podria garantir-se al primer equip. Els tècnics de l'Espanyol entenen que per a Sielva seria un pas enrere en la seva carrera continuar amb la seva formació en el conjunt filial per la qual cosa la millor opció era la cessió a un club de superior categoria.