La Garrotxa.info | Actualitzat el 25/01/2012 a les 14:07h

La fiscalia no veu causa contra l'olotí a qui la dona de fer feines acusa de violació

La fiscalia argumenta que no existeixen proves suficients per formular l'acusació

La fiscalia considera que no hi ha proves de càrrec suficients per formular acusació contra un veí d'Olot a qui la seva dona de fer feines va denunciar per violació. Per això, una vegada acabada la fase d'instrucció, sol·licita que dictin el sobreseïment provisional del cas, que és el pas previ a que la causa quedi arxivada.

El 15 de febrer del 2010 l'empleada de la llar va denunciar davant dels Mossos d'Esquadra d'Olot que cinc dies abans havia estat víctima de la violació. La dona assegurava que feia temps que se li insinuava i finalment la va forçar. Segons la fiscalia, no hi ha evidències físiques que demostrin però sí que hi ha testimonis i indicis que posen en dubte la versió de la denunciant.

Navega per les etiquetes

violació

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dijous
-1°C  11°C
divendres
0°C  0°C
dissabte
1°C  15°C
Recull fotogràfic
Vés a: Les nevades dels últims anys

Les nevades dels últims anys

Galeria de fotos dels temporals de neu arreu del país, des del 2003 fins a l'actualitat.

educaweb.cat
Recull fotogràfic
Vés a: Recordes aquella nevada...

Recordes aquella nevada...

Recull de fotos de la neu dels últims anys.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: