Fòrum Pobles

TEMA: Olot
1  2  3  4  

Re: Olot21/04/2009 - 13:34:24
Nom: lio

I.... després de tanta història, la pobra Esther, encara espera coneixer a algú.....

Respondre  

Re: Olot08/08/2009 - 22:57:02
Nom: anonim

home jo si fos de la esther si no coneix ningu cosa que segur es falsa com a minim me agradaria coneixer el anonim que escriu aixo del ripolles o la garrotxe deu ser un mestre de filosofia o historia per ella no deu ser interesan pro per milions de pobres al mon es la unica esperansa que els queda la vinguda del mesias per mi el que escriu aixo es algu que sap mol mes del que diu y nomes ens esta preparan per algo mes fort encara sembla ser que a olot abans y habia el mar y la falsejada y falsa hostoria cienfist aactual manipulada totalmen se esforsa en fer desembarcar maria magdalena a marsella la camarga o san pere de rodes cuan en realitat ba desembarca a olot amb el sant grial amagat al ripolles portat a barcelona montserrat montsegur y al ripolles on ha set rerobat segons beich diu aquest dels escrits y que te llibres manuscrits quins manuscrits? nomes penso cuna cosa beyen lo fals que es el mon y tot el que ens han enseñat sembla la historia dels pares y els reis mags en tenien ben engañats el mayeix ens pasa ara som ases ja ja seria fantastic y mol be que si aquest que posa tot aixo per aqui no se escolti aquets ateus materialistes cientifistes y continui escribin mab mes delit si de momen es el que te mes exit mireu mil lectures ja ja ja qui diu que el retorn de jesucrist no interesa a ningu ja ja ja no si al final jesucrist vindra y tots diran que ja ho esperaban y tots es faran els sans ja ja ja y es cumplira a llo de la bibia que els dira hipocrites y fariseus fora escursosn y serps de veritat us dic que no en conec cap de vosaltres on estabeu a la hora de prepara el cami del meu retor en el despertar dels elegits, ereu tots del anticirst ja ja ja paraules tretes aquetes ultimes de uns escirts que he trobat per internet de un tal avatar instructor que diu busca en google avatar instructor despertar elegidos y per mes inri te correu i tot avatarinstructor@hotmail.com y ma contestat unes preguntes y encara nestic maravillat ja ja ja etc

Respondre  

Re: Olot19/09/2009 - 17:23:11
Nom: Una Olotina

Ho sento però sembla que et fas la "pitxa un lio"
l'alcalde al que fas referencia es diu PERE MACIAS
en aquest moment está per MADRID al SENAT fent el que els Olotins li encomanarem (cumplin soposo amb les seves tasques politiques)per la resta que exposes..........(la pitxa un lio....)amb tots els respectes. GEMMA.

Respondre  

Re: Olot22/03/2010 - 01:36:26
Nom: anonim

aixis veiem qui esta liat primer mala educacio segon macia no es mesias y semble ser que el tens per idol mes que deu tu te aclaras amb deu rebel si encara no entens que deu existeix cal ser bo san y just cap problema com tu ni ha milions si en 2000 anys encara no has entes el misatge del crist que va morir per tu deixatu correr encuan aquest dels misatges son opinions respectables encara no si esigui dacord no estem en una democracia amb llibertat de expresio el franquisme lla dictadura y la esclavitud sa acabat y els capitalistes tambe espero aviat pp ciu citdanas etc

Respondre  

Re: Olot23/07/2010 - 09:39:38
Nom: Anna

Nois..., gràcies per la informació. Però feu-vos mirar l'ortografia que, francament, esgarrifa!!!! Des de quan les conjugacions del verb "venir" s'escriuen amb "b"? Disculpeu, no és la meva intenció ofendre a ningú, però em calia dir-ho...

Respondre  

Re: Olot01/05/2011 - 19:34:31
Nom: Anònim

He tingut una desagradable experiència al parc nou. Quan em disposava a marxar he estat seguit per dos individus amb aspecte molt sospitós. Comforme jo avançava cada cop més ràpit ells també feien el mateix, fins que he arribat prop de la sortida principal on entraba altra gent i llavors han desistit. M,he emportat un bon ensurt. Compte!.

Respondre  

Autobús Olot02/07/2011 - 17:00:45
Nom: Adam

Hola, he escrit aquesta carta i la voldria publicar en algun diari de la Garrotxa, quins hi ha?
Gràcies.
Adam.

Autobús buit

Fa temps que m'he fixat en l'autobús de la línia Olot-Vic pel Collsacabra, i sempre veig l'autobús buit, i llavors mirant els horaris de l'empresa Teisa veig que només circula els Dimecres, i a més no admet passatgers des de Santa Maria de Corcó i Roda de Ter a Vic ni viceversa i ara entenc perque no hi ha viatgers. I em pregunto, perqué no pot agafar pasatge de Santa Maria de Corcó i Roda a Vic? Potser és per raons de drets de transports ja que es tracta de poblacions fóra de la de provincia de Girona?
A més els Dimecres no hi ha mercat ni a Vic ni a Olot, així que es estrany que hi hagi servei aquell dia.
Val la pena mantenir aquest servei quan un autobús viatge buit gastant gasolina per res si no té cap viatger o molt pocs en temps de crisi econòmica? O s'hauria de canviar la llei o la norma, per tal de que qualsevol empresa pugui fer un servei de transports en qualsevol ruta i incrementar els serveis de viatge i també la remuneració de l' empresa. Al final són les persones que necessiten serveis i com més n'hi hagi millor. He escrit a l'empresa Teisa, però no m'han respost, així que a veure si hi ha alguna persona que m'ho pugui explicar i si es pot canviar aquesta situació per millorar els serveis d'autobús.

Adam Macià.
Manlleu (Osona)

Respondre  

1  2  3  4  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: