Fòrum Pobles

TEMA: Vall d'en Bas

Vall d'en Bas04/09/2007 - 17:50:00
Nom: Administrador

.

Respondre  

Re: Vall d'en Bas05/02/2008 - 22:00:32
Nom: Josep

Voldria saber com està el tema de la carretera que va a Falgars. Fa unes setmanes es van instal.lar unes senyals a Sant Simplici, segons les quals semblava que la carretera s´obriria.De fet vaig trobar-me un pobre xicot donant voltes com un ventilador.Que en sabeu?

Respondre  

Re: Vall d'en Bas06/02/2008 - 16:58:54
Nom: Redacció ALV

Hola Josep,Ara per ara no en sabem res, però mirarem de treure'n l'entrellat i de dir-te'n alguna cosa.gràcies,redacció alv

Respondre  

Re: Vall d'en Bas20/02/2008 - 17:09:44
Nom: pere

josep de moment no crec que hagin obert la carretaera que porta a falgars crec que n´hi a pes rato

Respondre  

Re: Vall d'en Bas05/03/2008 - 23:09:16

Que en sabem?

Respondre  

Re: Vall d'en Bas06/10/2008 - 21:51:58

Hola,

Ahir la carretera desde la Vall d'en Bas tenia la cadena treta. S'ha obert per fi l'acces ....

Respondre  

Re: Vall d'en Bas22/09/2010 - 10:29:46
Nom: albert

voldria dir que equips de futbol n'hi ha mes a tota la garrotxa no nomes els equips que estan a primera regional, i podrieu dir els resultats dels altres equips. moltes gracies

Respondre  

Curses de pa amb tomaquet03/11/2011 - 19:18:39
Nom: Estasen

El cap de setmana del 22 i 23 d'octubre vaig ser a Falgars a casa d'un dels propietaris d'una gran finca. Varem fer unes excursions pels maravellosos paisatges però varem veure unes cintes des plastic amb le logo de LAFUMA penjades dels arbres, algú em va comentar que era per senyalitzar una cursa de muntanya que s'havia fet o es faria. Realment era de molt mal gust veure plastics penjats del arbres enuna natura tant marevellosa. Però vaja tot sigui per l'esport dels artres.

El cap de setmana segúent del 30 d'otubre vaig tornar-hi a fer la castanyada a casa d'un altre propietari. També varem fer una caminada, va ser aprop de la Coromina i de La Coma. Encara hi havien els plastics penjats del arbres. A més de mall gust ja hi havia deixadesa.

Sigui qui sigui qui marca les curses cal exigir-li que hi hagi un equip d'escobra al final de la cursa per desmarcar l'itinerari i deixar el paissatge com el varen trobar. També eñs papers de vater de les truges.

Si de cas que fassin esport, que no muntanya, als pavellons. Que és el seu hàbitat del que no s'haurien de moure aquest esportistes de pa amb tomaquet o parc temàtic. Que no muntanyencs. Que no els hi extranyi si els propietàris no els hi donen permisos.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: