Fòrum

TEMA: Llibre de Condolències

Llibre de Condolències16/12/2010 - 03:01:27
Nom: Llibre de Condolències

Deixi el seu condol a les famílies de les quatre víctimes de la tràgica massacre d'aquest dimecres a Olot o envia el teu missatge sobre els fets.

Nota: Tots els missatges ofensius o que continguin paraules impròpies seran esborrats.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 03:04:58
Nom: Joan

Tot el meu suport a la família de les víctimes i el rebuig més contundent pel que ha passat.
Espero que es faci justícia.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 08:26:30
Nom: Pere

El meu mes sentit còndol a totes les families.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 08:47:08
Nom: Eva

Tot el meu afecte per vosaltres. En un moment tris com aquest tots estem units en el vostre dolor.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 10:07:12
Nom: joana

desde barcelona en sento aprop d olot ja que es on vaig neixer, estic trista i trambelsada no hi ha cap explicacio per aquets tristos fets i donc el meu pessam a les families ara mes que mai : com olot enlloc fent força.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 11:46:22
Nom: Eva

El meu més sentit condol per tots.

Respondre  
SUPORT16/12/2010 - 11:57:42
Nom: MIQUEL

cap acte es justificable amb la mort duna persona, es inperdonable, es inhuma, es trist.
una abrasada als familiars i recordeu ke el secret de la vida es tirar endevant, no mirar endevant. viure dia a dia amb lo ke tenim i si es dolent estar contents per lo bo ke tenim, ke de segur hi ha alguna cosa ke ens alegra, sigui veure com saixeca el dia o poder respirar.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 13:24:57
Nom: Rosa

No hi han paraules, el consòl es impossible davant aquesta tragèdia. Només ens queda fer pinya tota la ciutat per acompanyar els familiars en aquests moments.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 15:21:42
Nom: Gloria

Vull fer arribar el meu condol a les famílies de les víctimes i estaré amb totes elles, en pensament, al llarg d’aquestes festes de Nadal i sens dubte, durant molt de temps, però també m’agradaria que tots reflexionéssim sobre els fets i miréssim d’arribar a l’arrel del problema perquè, molt possiblement, aquest fet no serà l’últim. Quan un ha viscut en pau tota la vida, sense molestar mai a ningú, treballant dur per sortir endavant, pagant els seus impostos com un bon ciutadà, i un dia, víctima d’una pèssima gestió política del nostre govern veus com perds tot allò pel que has lluitat i tothom et dona l’esquena........no creieu que és per tornar-se boig? Jo no sé que faria si en veies un dia en aquesta situació, al carrer amb la meva filla com ell es va veure amb el seu ancià pare.

Respondre  
Re: Llibre de Condolències16/12/2010 - 18:08:17
Nom: anna

el que ha fet aquest home no es pot justificar de cap manera. hi ha moltes altres solucions

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: