Redacció | Actualitzat el 14/01/2012 a les 19:36h

El Parlament europeu convoca el concurs Euroscola

Adreçat a joves entre 15 i 18 anys, el tema és la solidaritat intergeneracional

L'Oficina d'Informació del Parlament Europeu a Espanya impulsa un any més el concurs Euroscola, una convocatòria adreçada als joves entre 15 i 18 anys que enguany celebra la seva 18ª edició i que compta amb el suport de la Representació Espanyola de la Comissió Europea.

La iniciativa s'emmarca amb la celebració de l'any europeu de l'envelliment actiu i la solidaritat intergeneracional, tema central d'enguany. L'objectiu és donar a conèixer als joves les oportunitats que ofereixen els programes europeus d'intercanvi educatiu i, alhora, fomentar la importància de l'aprenentatge vital i la solidaritat entre generacions.

El concurs es desenvoluparà de forma on-line a través d'un joc interactiu que implica la participació dels joves. Es poden inscriure els alumnes d'ESO, Batxillerat o Formació Professional de Grau Mitjà de tots els instituts i centres espanyols. Es participa per equips, formats per 10 alumnes i regentats per un professor, que a la vegada pot liderar diversos grups.

Els alumnes que més punts aconsegueixin es faran amb el premi. Les inscripcions es poden realitzar a través de www.euro-scola.com fins l'1 de març de 2012. Animeu-vos i sort! I no dexeu passar l'oportunitat de visitar el la pàgina de Facebook d'Euroscola, amb publicacions sobre Europa d'allò més curioses.

Navega per les etiquetes

concurs Euroscola
educaweb.com
 
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: