COMENTARIS

+
0

-
0
NegreAliBay, 15/09/2010 a les 13:06
Home, no sé si que un negre dirigeixi el Kukluxklan serà gaire difícil ara, el que és segur, és que ha sigut, és i serà impossible que mai de la vida un català arribi a cap del govern escanyol. Els dos únics catalans van ser dos dels presidents de l'efímera primera república escanyola i també, oh casualitat, són els dos únics presidents escanyols que no tenen ni un carrer ni una plaça ni una cantonada dedicada a la seva capital.

+
0

-
0
Espanyolàs. Ben adient.cuidatlanus, 15/09/2010 a les 04:45
"catalanes puros, de rancio abolengo, como yo" (sic). Tu... català pur?. Apa maco, que aquí en aquest diari, l'únic "charnego acomplejado" que mostra ser-ho ets tu i la teva malaltissa dependència d'haver d'escriure regularment insults i enredades tan "a la espanyola", encara que ho facis amb un nom català. No així se'n pot considerar de charnego a cap ciutadà pel fet de llegir i opinar en la premsa local sobre l'estat preocupant actual de Catalunya i que vol el millor per aquesta Nostra Terra on vivim tots plegats.
Ves-te'n a pastar fang i a embolicar a uns altres. Potser als espanyols els interessarien més els teus intents d'entabanar. Un consell: cerca a Intereconomía o a Veo. Allà sempre estan disposats a escoltar el desgrat envers el "hecho catalán" de personatges com tu, que l'únic de català que tens, es allò tant montillesc de "Visc a Catalunya". Si és que n'arribes a això.

+
0

-
0
CorreccióCatalanot, 15/09/2010 a les 04:33
*Del pla Cerdà, perdó. Tot i que el pla Macià s'està posant definitivament en marxa, llàstima que no hi sigui per a veure-ho.

+
0

-
0
No t'insultaré, tu solet et retratesCatalanot, 15/09/2010 a les 04:31
El Josep Espanyolàs és la represetanció perfecta del nacionalisme espanyol: Prepotència, arrogància i grandiloqüència absolutament buida de contingut. Molt de soroll pero no venir a dir absolutament res. Només que ells són els més guapos i tenen la raó perquè sí, perquè és la llei natural i Déu ho vol.
Espanya és només una carcassa plena d'esquerdes que fa aigua per tot arreu. És la muralla de Barcelona en temps del pla Macià. Pedres de museu.

+
0

-
0
SOU UNA COLLA DE SUBNORMALSJosep Espanyolàs, 14/09/2010 a les 19:01
¡Qué PRINGADOS que soís charnegos acomplejados.cat! Todo subvencionado y todo mentira, falso y manipulado, soís la purría de españa, no os quieren ni los castellanos, ni los catalanes puros, de rancio abolengo, como yo. Vaís detrás del primer cantamañanas com una pandilla de lameculos rezagados. España está metida hasta las cejas en la UE, con una deuda exterior que lo flipaís, soís más SUBNORMALES que el que se puso a pellizcar cristales.

+
0

-
0
Posats a comparar...Selrac, 14/09/2010 a les 18:26
Que els hereus ideológics dels qui, després de guanyar una guerra de la mà de Hitler i Mussolini, van imposar una dictadura feixista a Espanya, gosin qualificar els seus adversaris polítics de nazis, és com si el líder del KKK acusés a Luter King i a Mandela de racistes. But Spain is diferent, my friends...

+
0

-
0
juasFrancesc Franc, 14/09/2010 a les 18:24
y el luisete monserrat este....¿cobra por esto?
Menudo estómago agradecido a los catalufos...Pobres catalanes..que andie lso entiende...con lo majso que son ellos...acomplejadosssss

+
0

-
0
kkkkkkvenan, 14/09/2010 a les 17:32
los del kk son ellos y el negro de mierda al que hacen referencia es el dictador de las hondas el !hp! mas grande del mundo federico los sssss ppppp mmmmm
visca catalunya lliure