ACN / Redacció | Actualitzat el 11/06/2009 a les 21:02h

Adif licita l'inspecció i control de viaductes entre La Roca i Riudellots

Els treballs compten amb un pressupost de 1.646.963,4 euros fins a l'any 2011 i consistiran en campanyes d'inspecció d'aquesta infraestructura amb l'objectiu de garantir el seu bon estat.

En aquest tram, hi ha 25 viaductes que sumen una longitud de 4.193,5 metres. Els treballs de seguiment consistiran en inspeccions i anàlisi dels projectes dels ponts així com de proves de càrrega en aquells viaductes que determinin els informes tècnics.

D'aquesta manera, es pretén obtenir un coneixement exhaustiu de l'estat de les infraestructures de la Línia d'Alta Velocitat, per garantir el compliment dels estàndards de seguretat, fiabilitat eficàcia, comoditat i confort una vegada s'iniciï l'explotació d'aquest tram. A més, els informes emesos facilitaran en un futur la planificació de treballs de manteniment preventiu.

El tram Barcelona-Figueres de la Línia d'Alta Velocitat Madrid-Barcelona-frontera francesa compta amb una inversió aproximada de 4.200 milions d'euros. Entre La Roca del Vallès i Riudellots de la Selva, un tram de 48,quilòmetres de longitud, Adif ha finalitzat les obres de la plataforma en sis subtrams (La Roca del Vallès-Llinars, Llinars-Sant Celoni, Sant Celoni-Riells, Riells-Massanes, Massanes-Maçanet i Sils-Riudellots) i està executant el muntatge de la superestructura (via, sistemes d'electrificació i instal·lacions de seguretat i comunicacions).

Navega per les etiquetes

renfeTAV

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Girona
dimecres
-4°C  10°C
dijous
-3°C  13°C
divendres
0°C  15°C
educaweb.cat
Edicions locals
Gironins a Twitter
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: