ACN / Redacció | Actualitzat el 16/12/2011 a les 07:31h

El Museu d'Art de Girona difon la seva col·lecció a la demarcació

Antoni Baulida, delegat territorial de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Enric Bagué, alcalde de Cassà de la Selva, Manel Cassú, president de l'associació Amics del Museu d'Art Foto: Museu d'Art de Girona / ACN

El Museu d'Art de Girona ha iniciat aquest dijous l'exposició itinerant 'Coneix i viu el Museu d'Art de Girona' que amb l'objectiu de difondre les peces que formen part del museu i incentivar-ne les visites de forma didàctica. L'alcalde de Cassà de la Selva, Enric Bagué, ha inaugurat la mostra i ha afirmat que "Als museus s'hi ha de saber entrar, i amb aquesta iniciativa del Museu d'Art de Girona és una molt bona manera de fer el primer pas". L'objectiu de la iniciativa és difondre les peces que formen part del museu i incentivar-ne les visites de forma didàctica. L'exposició acostarà el museu als nens a través d'activitats didàctiques.

L'exposició 'Coneix i viu el Museu d'Art de Girona', impulsada pels Amics del Museu d'Art de Gironal serà a la sala la Coma de Cassà de la Selva fins al 29 de gener del 2012. A partir d'aquesta data recorrerà municipis i ciutats de les comarques gironines.

Antoni Baulida, delegat territorial de Cultura de la Generalitat de Catalunya; Enric Bagué, alcalde de Cassà de la Selva; Manel Cassú, president de l'associació Amics del Museu d'Art, i Josep Maria Trullén, director del museu, han inaugurat aquest dijous la mostra, que vol acostar a la gent les col·leccions del museu, la seva història i les activitats que s'hi realitzen.

L'exposició es basa en el projecte guanyador de la II Beca de recerca Amics del Museu d'Art de Girona on el tema proposat era 'Disseny d'un Museu itinerant' i l'objectiu era l'exteriorització i difusió dels recursos i fons del Museu d'Art per tal de fer-lo atractiu i accessible al públic de les comarques gironines. El projecte premiat amb la Beca és l'anomenat 'El museu fa les maletes', presentat per l'equip format per Marta Bernad, Sara Carbonell i Clara Poch.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Recull fotogràfic
Vés a: Girona Temps de Flors, en imatges

Girona Temps de Flors, en imatges

Recull de fotograleries del certamen, des del 2008 fins a l'actualitat.

Temps de Flors 2013 (Joan Parera)

Temps de Flors 2012 (Joan Parera)

Temps de Flors 2012 (Nerea Guisasola)

Temps de Flors 2011 (Joan Parera)

Temps de Flors 2011 (Mercè Romero)

Temps de Flors 2011 (Miquel Serrabassa)

Temps de Flors 2011 (Mireia Recasens)

Temps de Flors 2010 (Joan Parera)

Temps de Flors 2010 (Mireia Recasens)

Temps de Flors 2010 (Gironainfo.cat)

Temps de Flors 2009 (M. Serrabassa i J. Batallé)

Temps de Flors 2008 (Ismael Peracaula)

Temps de Flors 2008 (Inauguració) (Ismael Peracaula)

Predicció Girona
dimecres
14°C  25°C
dijous
13°C  27°C
divendres
13°C  25°C
Vés a: La guerra silenciosa

La guerra silenciosa

Instagram, de Facebook, podria incloure vídeos per competir amb Vine, que és de Twitter

Vés a: Els reis de la càmera lenta

Els reis de la càmera lenta

Espectaculars experiments en Slow-Motion

Vés a: Google lluita contra els webs brossa

Google lluita contra els webs brossa

La companyia renova l'algoritme de cerca centrat en combatre les estratègies artificials de posicionament

Vés a: Al bar, deseu el mòbil

Al bar, deseu el mòbil

Esteu prenent una canya i el vostre company us ignora? Cap problema amb l'Offline Glass.

Vés a: La bona salut de Whatsapp

La bona salut de Whatsapp

Bat un nou rècord de missatges entre usuaris

Vés a: Fotografia d'altura

Fotografia d'altura

El millor lloc del món per fer-ne una foto

Vés a: Present i futur dels videjocs

Present i futur dels videjocs

Ampli recull dels tràilers més impactants de la fira E3|Les consoles de nova generació en són les protagonistes

Vés a: Tarragona a la portada de Minube

Tarragona a la portada de Minube

Bloguers de la web social de viatges visiten la Costa Daurada

Vés a: Fibra òptica o 4G, l'incert futur

Fibra òptica o 4G, l'incert futur

Les despeses per ampliar-ne la cobertura són elevades, i les operadores no semblen voler invertir-hi massa

Vés a: Escalant l'Everest

Escalant l'Everest

Time-lapse d'una expedició al cim més alt de la Terra

Vés a: Facebook incorpora els «hashtags»

Facebook incorpora els «hashtags»

Altres xarxes, com Twitter o Instagram, ja fa temps que els utilitzen per organitzar contingut





- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: