Has votat
Resultat:
2 vots
Redacció | Actualitzat el 05/11/2009 a les 11:16h

350 anestesiòlegs es troben a l'Auditori

Fins aquest dissabte es celebra el VII Congrés de la Societat Catalana d’Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor i la XIV Jornada d’Anestesiologia en Infermeria.

La trobada reunirà a 350 professionals per tractar les darreres novetats de l’especialitat. Paral·lelament, el divendres 6 de novembre tindrà lloc la XIV Jornada d’Anestesiologia en Infermeria.

Sota el lema “Mirant més enllà”, els participants podran prendre part en les diverses conferències, ponències, taules rodones i sessions de treball programades. L’objectiu és aprofundir en la importància de la tasca dels professionals de l’anestesiologia en l’evolució i en el pronòstic del malalt, més enllà de les primeres hores o dies del postoperatori. També es tractaran temes d’actualitat relacionats amb la sang i l’hemostàsia, entre d’altres, s’actualitzaran les guies preoperatòries i es farà una posada al dia dels diversos assaigs en curs.

 

Navega per les etiquetes

auditori

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: