Fòrum

TEMA: Un any més de mediocritat

Un any més de mediocritat18/03/2008 - 12:02:42
Nom: mE

Sembla mentida però el consistori figuerenc, com molts altres, segueix apostant per la mediocritat més absoluta.
http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2008031800_3_254189__Comarques-Gossos-Suaves-Bosk-Doctor-Calypso-Filippo-Landini-actuaran-lEmbarracatLamentable.

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat20/03/2008 - 13:45:03
Nom: nuri

Escolta Filippo Landini quan vinguin a l'Embarrakat, a veure si canvies de opinió.

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat20/03/2008 - 18:16:49
Nom: mE

No els coneixia, la veritat.Acabo de passar ara mateix pel seu myspace per escoltar-los i et ben asseguro que segueixo pensant el mateix.Ho sento.

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat26/03/2008 - 11:45:14
Nom: Jordi Oriol

A mi em semblen fenomenals, uns grans artistes !

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat26/03/2008 - 16:15:13
Nom: mE is my idol

Per variar, res del que fan els demÉs té la teva aprovació.Ara toca plorar perquè no han acudit a fressaent i "denunciar" endoll municipa? Per favor...I el més fàcil... si no t'agrada, no hi vagis, que ningú et trobarà a faltar.

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat26/03/2008 - 17:07:45
Nom: mEntecatO

Sempre amb el mateix rotllo, quina mediocritat, aquest tiu no hi ha ningú que el fitxi, serà per alguna cosa o no.mEntecatO

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat26/03/2008 - 19:20:04
Nom: Quico goes to Holliwood.

No se quin mal hi ha en dir que es una programació musical mediocre. Una altre cosa és que resulti que aquesta mediocritat sigui el que les masses volen. És com la tele. Jo trobo absolutament mediocre la majoria de programes, i en canvi alguns d'ells són numeros uns en audiència. Els grans anunciants busquen les franges horàries en les que aquests es fan. Per tant reconec que empresarialment són exits, al mateix temps que artisticament ho trobo mediocre. O si parlem de literatura. Quan per Sant jordi veus que Buenafuente és numero 1 en vendes. Èxit empresarial. Però mediocre obra literària.En tot cas jo em preguntaria....... les institucions públiques estan per donar a la gent el que la gent vol majoritariament ?? o estan per promoure la cultura únicament sota criteris artístics , independentment a si és de masses o no ?????????

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat26/03/2008 - 20:40:54

La pregunta estava enverinada perquè faltava una tercera opció. La d'oferir una proposta mixta. Més tenint en compte que les corrents artístiques malanomenades minoritàries solen ser menys costoses per les arques institucionals que les de masses. Crec que es poden complementar força bé els actes de masses amb les escenificacions de més reduida massificició i més acurada selecció artística. Sobre això de qui presenta les propostes, amb tot el meu respecte i una bona dosis de literatura metafòrica : preguntes enverinades...... respostes moribundes. O dit d'una manera més planera : Me la sua el tema de qui fa les propostes, a qui li aproven o a qui li rebutjen. Estava fent una reflexió d'ambit general. No referint-me a casos concrets.

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat26/03/2008 - 20:46:49

PD : Entremig dels meus dos comentaris hi havia una resposta que donava sentit al que em refereixo en el text anterior parlant sobre "respostes enverinades" . Ara ja no hi és. Disculpeu-me doncs si aquest detall fa poc inteligible el fil argumental.

Respondre  
Re: Un any més de mediocritat27/03/2008 - 10:24:28
Nom: Barraquista

Acabo de llegir el fil. Trobo una falta de respecte aixo de qualificar com a "mediocre" i "prescindible" la proposta musical. Qui estimi la música sap que totes les músiques, malgrat no ser del gust de un, son igualment mereixedores de respecte.O és que potser hi ha alguna rabieta que cal llegir entre linies??

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: