Fòrum

TEMA: Orella Acriva APESTA!!!

Orella Acriva APESTA!!!12/11/2007 - 00:16:18
Nom: bufO

Orella Activa van de guais, molt de guais, i s'omplen la boca, com els de l'Ajuntament, amb bones paraules com: Bon rotllo! Necessitem una sala de concerts!!! Ajudem a la música en viu a Girona.Però NO. Només fan just tot el contrari.A mi, com a promotor que porto treballant a Girona des del 1894... Orella Activa no m'ha ajudat mai en res, de res. No m'han demanat mai cap banda per actuar als seus supermegaguais festis...Com a molt, tot el contrari: només m'han ajudat a enfonsar-mE un xic més en la seva mErda de ciutat: Girona. Tota per a ells, i elles.Que no s'omplin la boca, si us plau.Apesten!!!

Re: No és culpa d'Orella Activa12/11/2007 - 07:55:37
Nom: Criticons

potser el problema es teu,i si oferíssis bandes de qualitat potser tindries més sort. O a lomillor es un prolema de caràcter... si sempre critiqkes a la k es giren deskena, jo tampok et contraktaria ningu

Re: Orella Acriva APESTA!!!12/11/2007 - 20:28:25
Nom: El valencià

Que coses més rares teniu ací a Girona. Bueno, más bien dicho quins noms que poseu . Orejaactiva, la primera vegada q sente algo semblant.Amunt València !

Re: Orella Activa APESTA!!!13/02/2008 - 19:47:59
Nom: mE

:)Qué macos els caraculs exiliats dels fòrums de girona.com fent-se passar per mE, per a aquí.... L'associació cultural sense ànim de lucre, de marres, es diu: Orella Activa.Ni escriure saben...Potser tenen un 200, 300 socis o simpatitzants. Reivindiquen concerts a la ciutat però mai els he vist en els que fressa ent. organitza. Ni en els d'entrada lliure.www.myspace.com/fressa_entCuideu-vos.PD: Prou amiguisme al consistori municipal, si us plau. Prou endoll i tracte de favor per a una associació que no ajuda, més aviat tot el contrari.

Re: Orella Acriva APESTA!!!13/02/2008 - 19:52:31

Qualitat dius...?:)Als artistes de fressa ent. no els manca qualitat.Passa't un dia a veure l'actuació d'algun d'ells i treu-ne conclusions tu mateix.No critico a l'esquena de ningú. El què dic aquí els ho dic a la cara tranquilament. No pateixis per aixó.Qui ha apunyalat per l'esquena en aquest cas és Orella Activa, l'Ajuntament de Girona que els fa el joc, i els de BankRobber que es baixen els pantalons quan els convé.Tres mErdes ben grosses.

Re: Orella Acriva APESTA!!!26/02/2008 - 12:28:30
Nom: calimEro

AixxxxxxxxxxxxxAra plores per aquí? jajajajajajabuaaaaaa, buaaaaaaa, els d'Orella son xupiguais i jo no, buaaaaaaaa, buaaaaaa, em roben els clients, buaaaaa, buaaaa, tenen endoll i jo no, buaaaaaaaa,buaaaaaDeixa de fer el ploricó d'un cop!!!!Deixa de ser tant PA-TÈ-TIC, per favor!!Tingues un xic de dignitat, si Fressaent no funciona, doncs vinga, a fer de posacompacts i tal dia farà un any.

Re: Orella Activa NO MOLA!!!03/03/2008 - 20:28:26

Hola caracul!Dignitat és just el que haurien d'haver demostrat tenir els de l'associació cultural de marres.I els del Consistori municipal, naturalment.I ja posats, els de BankRobber també.Però en fi,... ja s'ho faran.fressa ent. segueix a la seva.Aquest dissabte 8 de març: Glenn Jones en concert al Cafè El Cercle, Girona.A partir de les 22:30 h. Entrada: 6€Un paio que toca la guitarra com mai has vist a ningú tocar-la!!!:)fressa ent. no viu de les subvencions, ni dels ajuts institucionals. Amb criteri i arriscant, anem fent.No com altres...Cuida't nano!!! Aquesta obsessió malaltissa envers mE t'està matant. Ja has anat al metge?...

Re: Orella Acriva APESTA!!!07/03/2008 - 10:56:44
Nom: mE is my idol

i tant que m'està matant... de riure, jajajajajaja!!!!

Re: Orella Acriva APESTA!!!07/03/2008 - 11:49:48
Nom: Josep

Com tenim la declaració de renda, fressa ent ?

Re: Orella Acriva APESTA!!!07/03/2008 - 13:13:52
Nom: Boca activa

Orella Activa té molta més presencia al territori musical gironi que no pas Fressa Ent que no us coneix ni la vostra mare. Per què t'abandonen els grups? (ah no, perdó, te'ls roba bankRober jajajajajaja el banco que roba promesas musicales tipus). Per que passen del tEu carEto, senzillament, cosa que no és gens dificil.Apa, rabia, rabia, i que et sigui lleu...I Si els Dits fossin xilofons, ja veuriem com te la pelaries, perque és l'única cosa que pots fer de profit.

Anar a la pàgina

1  2  3  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: