La Garrotxa.info: més de 9.000 lectors mensuals i de 80.000 pàgines vistes

Aquest diari digital obté el mes d'octubre les millors dades d'audiència de la seva història

Redacció
23 de novembre del 2010
Un total de 9.658 persones (usuaris únics) han visitat el diari digital La Garrotxa.info durant el mes d'octubre. Aquests usuaris únics han efectuat un total de 24.789 visites i han consultat 82.838 pàgines (Dades Google Analytics).

És la xifra més elevada en el que portem a la xarxa, i coincideix amb els 199.000 usuaris únics i els tres milions de pàgines vistes a què ha arribat Nació Digital, el diari mare de l'edició garrotxina. Això confirma que gràcies a la confiança de tots vostès som la referència informativa a la comarca a través d'internet, i una de les referències a nivell de mitjans convencionals. L'ús del Facebook i el Twitter han facilitat també la interrelació amb els lectors, arribant a convenis amb diverses empreses i entitats garrotxines.

Tres mnesos de fort creixement

El creixement d'admiradors al Facebook de LaGarrotxa.info també està sent espectacular. Quan el diari només porta tres mesos de presència a la xarxa social, amb un pàgina on s'hi publiquen algunes de les notícies més importants i notícies a temps real amb foto via iPhone, 1.266 persones ja s'han fet amics del diari.

Mercat publicitari

El creixement de laGarrotxa.info s'ha notat també a nivell publicitari. Empreses com el Casino-Castell de Peralada, Mobles Cos, els ajuntaments d'Olot i Sant Joan les Fonts o el Consell Comarcal de la Garrotxa, són alguns dels nous patrocinadors que divulguen les seves promocions a través del nostre mitjà. També entitats com Òmnium Cultural Garrotxa han confiat la seva publicitat a aquest diari. Aquests s'afegeixen als anunciants fins ara ja existents i que ens han acompanyat des del primer dia, com la Universitat de Vic i l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vic.

Unes eleccions 2.0, molt digitals

Conscients que les noves tecnologies faciliten l'accés a la informació, els professionals del Grup Nació Digital hem apostat molt fort per les eleccions autonòmiques d'aquest 2010, per oferir a qualsevol hora, des de qualsevol punt del mon i des de qualsevol dispositiu mòbil, la informació més nova de la campanya i de la jornada electoral.

Durant aquests dies, Sandra Arenas, Joan Puighermanal, Quico Sallés, Xevi Tedó i Joan Guirado segueixen sobre el terreny les campanyes de CiU, PSC, ERC, Reagrupament, Solidaritat Catalana, Ciutadans i Partit Popular. Aquests redactors seguiran també, in situ, la jornada electoral del 28N. Amb Arnau Urgell i Salvador Cot a la central de dades i Adrià Costa capturant les millors imatges de la campanya, l'objectiu de Nació Digital és esdevenir un referent entre el sector polític i els ciutadans interessats per la política catalana.

Formulari per posar publicitat