La nova edició de l'Olotx2 buscarà un «plus» més enllà del descompte

La cinquena edició de la campanya tindrà lloc el 17, 18 i 19 de febrer | A partir del 23 de gener s’obriran les reserves

Presentació de la cinquena edició de l'Olotx2 a l'Oficina de Turisme d'Olot
Presentació de la cinquena edició de l'Olotx2 a l'Oficina de Turisme d'Olot | Martí Albesa
Pau Masó
20 de gener del 2017
Actualitzat a les 16:22h
La cinquena edició de l’Olotx2 serà “plus”, una denominació que busca donar a conèixer les activitats, més enllà dels descomptes a restaurants i hotels, que es porten a terme a la Garrotxa durant tot l’any. L’objectiu és convertir l’Olotx2 en un aparador de les activitats turístiques i gastronòmiques que es poden fer a la comarca els 365 dies de l’any.
 
A partir del dilluns 23 de gener es podran consultar i reservar totes les ofertes que engloba la nova edició de l’Olotx2. Es podrà fer a través d’internet mitjançant la pàgina web www.olotx2.cat.
 
 El 17, 18 i 19 de febrer la comarca s’omplirà de descomptes en experiències gastronòmiques i lúdiques, però també hi haurà diverses activitats com espectacles, visites als museus d’Olot o passejades amb burro, bicicleta o segway, entre altres.
 

Els organitzadors de l'Olotx2: Turina Serra, Turisme Garrotxa; Gerard Xifra, Associació d'Hostalatge; Estanis Vayreda, Ajuntament d'Olot; i Jordi Rovira, Associació de Comerciants d'Olot. Foto: Martí Albesa


Berto Romero i el grup Pol Petit seran els dos espectacles que acompanyaran la campanya de descomptes. L’humorista català actuarà el divendres 17 al Teatre Principal, i el grup d’animació infantil ho farà el diumenge 19 gratuïtament a la Plaça Major d’Olot.
 
Durant el cap de setmana la ciutat d’Olot també gaudirà de diverses actuacions musicals pels carrers de la ciutat. S’instal·laran sis escenaris al centre d’Olot on grups, solistes, escoles i corals de la Garrotxa actuaran des de les 5 fins les 7 de la tarda.
 
Els organitzadors de la campanya, han demanat a les empreses, restaurants i hotels que apostin per la qualitat per sobre de la quantitat. “Volem que el visitant es trobi amb un paquet d’activitats i no vingui només a gaudir del descompte. Volem que busqui alguna cosa més: una experiència”, assegura Gerard Xifra, president de l’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa.