Els comerços d'Olot es formen per ser més competitius i atreure nous clients

13 botigues de la ciutat se sumen al projecte Olot Retail que els assessora quins són aquells aspectes que cadascuna d'elles hauria de treballar

Primera sessió formativa del projecte Olot Retail
Primera sessió formativa del projecte Olot Retail | A. O.
05 d'octubre del 2016
Actualitzat a les 17:05h
El comerç olotí vol guanyar competitivitat i ser més atractius. 13 botigues de la capital de la Garrotxa s'han apuntat a l'Olot Retail, un curs pioner a les comarques gironines, proposat per l'Associació de Comerciants i l'Ajuntament d'Olot. Aquesta setmana una consultoria ha realitzat la primera sessió pràctica per detectar quines necessitats tenen les botigues de la comarca. D'aquí uns dies aniran a visitar diversos comerços de Barcelona que els explicaran què han fet per ser més competitius. Finalment cada negoci se sotmetrà a una fase de consultoria individual per analitzar què és el que cal a cada cas particular. 

El regidor de Promoció Econòmica, Estanis Vayreda, explica que aquesta sessió formativa neix davant la detecció que el comerç d'Olot havia perdut poder d'atracció, sobretot entre els joves:"Havíem d'atreure consumidors d'altres comarques i fer que fos més atractiu". 

Els responsables del projecte expliquen que la fórmula per millorar es basa en buscar les potencialitats de cada negoci, i no pas en mirar com solucionar les possibles mancances. "Et fan pensar moltes coses que tu com a comerciant no veus", assegura el president de l'Associació de Comerciants d'Olot, Jordi Rovira.
Arxivat a