17
d'agost
del
2016
Actualitzat
a les
11:08h
Els allotjaments turístics de la Garrotxa registren un 83,6% d'ocupació durant la primera quinzena del mes d'agost. És la millor dada durant aquestes dates dels últims anys. Són 8,6 punts percentuals més que l'any passat i 31,1 més que el 2010. En un període que tradicionalment s'associa el turisme amb les localitats costaneres, els visitants augmenten l'estada a la ciutat d'Olot, segons informen des del consistori. La majoria vénen d'altres punts de Catalunya i de la resta de l'Estat i s'allotgen quatre dies a la capital de la Garrotxa.
Entre l'1 i el 15 d'agost, l'Oficina de Turisme d'Olot ha atès 2.806 persones que hi han anat a informar-se sobre què fer a la comarca. Es tracta d'un 20,1% més d'atencions que el juliol de l'any passat, quan encara no s'havia traslladat a les noves instal·lacions del carrer de Sant Rafel.
El regidor de Promoció Turística, Estanis Vayreda, confia arribar a finals d'agost als 4.000 visitants atesos per l'Oficina de Turisme. D'aquesta manera es recuperarien els nivells d'atencions del 2012. "Són les millors dades dels últims anys que atribuïm a l'increment de persones que ens visiten aquests dies i a l'obertura de les noves instal·lacions de l'Oficina de Turisme en un espai amb més visibilitat i on podem oferir una millor atenció", valora Vayreda.
Ocupació turística a Olot, primera quinzena d'agost
Entre l'1 i el 15 d'agost, l'Oficina de Turisme d'Olot ha atès 2.806 persones que hi han anat a informar-se sobre què fer a la comarca. Es tracta d'un 20,1% més d'atencions que el juliol de l'any passat, quan encara no s'havia traslladat a les noves instal·lacions del carrer de Sant Rafel.
El regidor de Promoció Turística, Estanis Vayreda, confia arribar a finals d'agost als 4.000 visitants atesos per l'Oficina de Turisme. D'aquesta manera es recuperarien els nivells d'atencions del 2012. "Són les millors dades dels últims anys que atribuïm a l'increment de persones que ens visiten aquests dies i a l'obertura de les noves instal·lacions de l'Oficina de Turisme en un espai amb més visibilitat i on podem oferir una millor atenció", valora Vayreda.