31
de maig
del
2016
Actualitzat
el
05
de juny
a les
19:50h
Cada dia entren, de mitjana, nou peticions a l'Ajuntament d'Olot a través de la plataforma de la Ciutat dels Detalls. Es tracta sobretot de problemes que fan referència a l'enllumenat públic, el mobiliari urbà i la senyalització viària. Per barris, Sant Miquel, el Nucli Antic i Sant Roc són els tres punts d'Olot on cal actuar-hi més.
En el que portem d'any, l'Ajuntament d'Olot ja ha rebut 1.344 peticions de millora. Calculen igualar o superar les 3.221 rebudes l'any passat, un 16,2% més que les del 2014. Un 87,17% de les peticions entren al consistori a través de l'aplicatiu web. La resta, un 8,88% de les queixes es fan per via telefònica i un 3,95% de manera presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.
De les 3.221 peticions rebudes, l'any passat l'ajuntament en va resoldre 2.976 tal com volien els ciutadans, un 92,39% del total. La regidora d'Atenció al Ciutadà, Núria Fité, ha explicat que les que no es resolen són perquè es tracten de temes d'una dimensió més gran que no es poden resoldre directament sinó que cal elaborar un pla més complex o bé necessiten una inversió més gran.
La Ciutat dels Detalls és un programa que està pensat especialment per informar d'aquelles voreres que es troben en mal estat, bombetes que estan foses o semàfors que no acaben de funcionar, per citar tres exemples.
Temes més recorrents de les queixes
En el que portem d'any, l'Ajuntament d'Olot ja ha rebut 1.344 peticions de millora. Calculen igualar o superar les 3.221 rebudes l'any passat, un 16,2% més que les del 2014. Un 87,17% de les peticions entren al consistori a través de l'aplicatiu web. La resta, un 8,88% de les queixes es fan per via telefònica i un 3,95% de manera presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.
Via utilitzada per fer arribar les queixes
De les 3.221 peticions rebudes, l'any passat l'ajuntament en va resoldre 2.976 tal com volien els ciutadans, un 92,39% del total. La regidora d'Atenció al Ciutadà, Núria Fité, ha explicat que les que no es resolen són perquè es tracten de temes d'una dimensió més gran que no es poden resoldre directament sinó que cal elaborar un pla més complex o bé necessiten una inversió més gran.
La Ciutat dels Detalls és un programa que està pensat especialment per informar d'aquelles voreres que es troben en mal estat, bombetes que estan foses o semàfors que no acaben de funcionar, per citar tres exemples.