TEMA: La caixa ens discrimina!
| La caixa ens discrimina! | 05/03/2007 - 16:16:55 | |
| Nom: càtedre
Vejeu, sinó (extret del fòrum "Racó català": La Caixa, TOT en castellà. teniu un mal dia o us heu aixecat amb el peu esquerre, no opteu per solucionar els vostres problemes tècnics o no, trucant a un dels qualsevol números que té la Caixa a la disponibilitat dels seus clients.Avui he al·lucinat quan ho he hagut de fer i TOTS ELLS estan en castellà. Le atenderemos en seguida, etc. I quan et despengen, sempre ho fan amb un Buenas tardes. Quan tu els hi dius Bona tarda ja canvien, ja tenen ordres de no fer empipar els catalanets intransigents que parlin en català quan els parlen en castellà, i que si reben un Bona Tarda responguin amb un altre Bona Tarda per si de cas, però que no es preocupin que això es donarà en pocs casos i que predeterminadament als seus clients han de despenjar i respondre BUENAS TARDES, EN QUÉ PUEDO AYUDARLE. Fastigós, sí. Molt malament per la Caixa.Però el problema s'accentua si qui t'até, d'entrada, no és una operadora sinó un robot. Llavors sí que l'has pifiada. És el meu cas, en què m'ha demanat d'entrada i por favor, l'identificador, (un número), al qual he respòs amb un:- Quatre, zero, tres ... nou.- Su identificador es el Cuatro, uno, tres... nueve?- NO.- Repita, por favor, su identificador.- Quatre, zero, tres ... nou.- Su identificador es el cuatro, siete, tres... uno?- NO.Així ens hem passat una bona estona, però m'ha emprenyat que no poguessis ni donar els números en català i he seguit així fins que el trasto aquest se'n cansés. I efectivament, al final m'ha donat per inepte i m'ha fet teclejar l'identificador. Per tant si d'entrada heu d'escollir una entitat financera on dipositar els vostres estalvis, en la mesura del possible és millor no escollir La Caija.- / - 1 # RE: La Caixa, TOT en castellà. (...) Jo ja fa temps que vaig fotre el camp de LaCaixa. No només pel tema linguístic, sinó també per les comissions abusives que em cobraven.Ara estic a Caixa Penedès i n'estic força satisfet. Tot està en català.I sobre el mite de que si no ets client de LaCaixa et perds l'avantatge de tenir un caixer a cada cantonada... jo també temia que tindria un trauma en fer el canvi, però res de res. De fet vaig molt poc al caixer i tiro de targeta quan he de fer compres importants.LaCaixa no és anticatalana, el que passa és que s'ha tirat als braços de la immigració perquè ha vist la lluïssor dels seus calers, i evidentment dona per suposat que la immigració parla en castellà.
| |
| Re: La caixa ens discrimina! | 05/03/2007 - 16:45:49 | |
| Nom: Josep - Empordà
Deu ser consecuencia de que la sra. Ana Hernández Bonancia, sra. de Montilla, entre altres moltíssimes coses, es consellera de "La Caixa", si, la que li condoná un deute de mil milions de pessetes. Res!, una menudencia.
| |
|
|