Fòrum

TEMA: un mòbil (en català) que pugui entendres amb un Mac (o/i un PC)?

un mòbil (en català) que pugui entendres amb un Mac (o/i un PC)?27/02/2007 - 00:07:59
Nom: Laia

Hola, busco un mòbil (en català) que pugui entendres amb un Mac (o/i un PC)... sobretot per poder-hi passar els numeros de l'agenda, guardar els sms rebuts a l'ordinador abans de borrar-los, etc, etc. Ara mateix tinc un iBook (Mac portàtil) a casa (i un PC a la feina), i ja que m'han robat el mòbil i només duc 4 mesos de contracte amb vodafone, vull aprofitar per comprar-ne un que em sigui més pràctic.En resum, el que sé de les possibles opcions:-amb bluetooth: sembla que tots amb camera, etc, segurament cars...-amb entrada USB: molt bonic, però no n'he vist cap...-amb infrarojos: (llegenda urbana??)-amb infrarojosAlgun consell?Gràcies!Laia

Re: un mòbil (en català) que pugui entendres amb un Mac (o/i un PC)?27/02/2007 - 00:35:40
Nom: sniffffffff

si ho busques en catalan llavors ho "busques". Sorry

Re: un mòbil (en català) que pugui entendres amb un Mac (o/i un PC)?01/03/2007 - 00:26:05
Nom: Laia

"ho busques"? Crec que no t'entenc. Algú sap d'un altre fòrum, etc., on re-dirigir la pregunta inicial? Gràcies

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: