TEMA: Carretero, collonut
| Carretero, collonut | 23/02/2007 - 15:49:52 | |
| Nom: Jo
Vau veure ahir a TV3, la seva, en Carretero? Va estar fantàstic, i no es va mossegar gens la llengua. Es la gran esperança d'aquest país, i de la mateixa ERC per alliberar-la dels seus "segrestadors".
| |
| Re: Carretero, collonut | 23/02/2007 - 16:18:34 | |
| Nom: Jo (autèntic)
Certament el Carretero va estar bé, crític però moderat i aquest és el camí a seguir.Doncs ara tota la gent que cregui amb el seu discurs ja sap que ha de fer, fer-se militant d´ERC i donar-li suport al proper Congrés Nacional.
| |
| Re: Carretero, collonut | 23/02/2007 - 19:19:15 | |
| Nom: jordi
En Carretero té molta raó però no té talla ni oratòria de líder. És absurd dir que ERC està segrestada per qui més ha fet pel partit i l'ha sabut dur més lluny...
| |
| Re: Carretero, collonut | 23/02/2007 - 21:00:28 | |
| Nom: Josep - Empordà
Qui tenim una certa edat i hem viscut la historia, sabem que qui més ha fet per ERC i l'ha dut més lluny, es l'independentista Angel Colom, els que li feren la vida impossible i conspiraren contra ell, s'han dedicat a viure de renta i reconvertir el partit que ell va recuperar del desastre en una "cosa" anomenada "Esquerra", i per més inri, l'han convertit en un satèl.lit (Carretero dixit) del partit enemic de Catalunya per antonomasia: el pscPSOE.
| |
| Hi ha quelcom que no entenc | 24/02/2007 - 08:46:43 | |
| Nom: Juasssssssss
Vaig veure un resum de l'entrevista de la Terribes a en Carretero i hem va sorprendré la seva afirmaciò de que l'entorn actual es el perfecte per els profesionas de la política, entre el que ell NO si va incloure.Home, en Joan Carretero, del que espero que el seu Reagrupament sigui quelcom mès que una pataleta, ha estat alcalde de Puigcerdà des del 1995, fins al desembre del 2003, i deixa l'alcaldia en ser nomenat conseller de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya. ¿Això no es ser un profesional de la politica???. I una altre cosa. ¿No va ser en Carretero , Conseller en un Gover tripartit on TAMBE hi eran el sociates????¿Perqué llavors no va acusar ERC de ser un satèlit del PSC?... ¿o es que el profesionalisme s'acaba en perdre el cárrec???.Estic MOLT d'acord en que s'ha d'instar un canvi (i ràpit) a la direcciò d'Esquerra, però al tanto que va de canto, que una cosa es buscar la millora del partit al que es pertany (o va pertanyer) i l'altre buscar la millora personal.I ja veurem que pas amb els "animadors" del senyor Carretero si finalment aquest no forma un nou partit per contribuir a la derrota d'ERC (que no a que guanya Catalunya, com algú s'entesta identificar)Auvasibá
| |
| Re: Carretero, collonut | 24/02/2007 - 13:08:49 | |
| Nom: Jordi
Responc especialment al Josep. No sé si sóc més gran que tu o no (jo en tinc 41 i molt bona memòria per a la política), però insisteixo: ningú ha dut més lluny ERC que els actuals dirigents. Només cal repassar (i ho acabo de comprovar) quins han estat els resultats electorals del partit: ara, per exemple, ERC té el doble d'escons al Parlament que en l'era Colom (el qual mereix tots els respectes però que, recordem-ho, va decidir abandonar ERC, crear el PI i després enterrar-lo per posar-se, seguint la tradició de dirigents anteriors, a les ordres de CiU). Dit això, entenc que hi hagi frustració i irritació amb certes actituds davant l'ofensiva dels centralistes de sempre, però em consta que el soroll al tripartit, afotunadament, continua existint tot i que no és escandalosament públic com en l'etapa de l'enyorat (per emocionant)Dragon Khan!!
| |
| Re: Carretero, collonut | 24/02/2007 - 14:38:49 | |
| Nom: Josep - Empordà
Donç si, tinc més anys que vosté i bona memoria, i en Colom no deixá ERC, li varen fer la vida impossible perque marxés. En Colom, a més d'independentista, era (deu ser, encara) un pacifista convençut i potser si que era una miqueta feble d'esperit, pero la campanya desfermada contra ell per en Carod (diuen a www.lobbyperlaindependencia.org que agent del CSID i talp del PSOE) i el pocasolta d'en Carles Bonet, fou del tot indigne, de la mateixa manera que indignes foren els que la desfermaren i que ara, pululen per la politica catalana també de manera indigne, no es podia esperar menys de tals personatges.
| |
| Re: Carretero, collonut | 24/02/2007 - 22:40:42 | |
| Nom: loSCOLLONS
Carod no tan sols era agent del CESID. També a estat agent del MOSAD, el FBI, el MI5/6/7/8, LOS MOZOS DESCUADRADOS, ajudant den Mortadelo i Filemón (perillosisiom efectius de la TIA)i guardiá de les avellanes de REUS....Mere de Deu de la berruga, quina figa mes peluda....
| |
| Re: Carretero, collonut | 25/02/2007 - 10:41:04 | |
| Nom: Josep (Baix LLobregat)
felicitats per la claretat en que va parlar en Carretero ,som molts els que creiem que l´Independentisme Catalá necesita una renovació ,no podem continuar sen uns escolanets del PSOE por molt bé que ens paguin el nostre la nostre submisió i silenci.
| |
| Re: Carretero, collonut | 25/02/2007 - 10:59:05 | |
| Nom: andreu
SI ,no volem ser uns escolanets del PSC,nomes em d'aconseguir donar-hi la volta i fer que tinguem mes vots ERC i veureu com en Montilla serà l'escolanet ERC o potzer serà en Mas?Es aixó companys es aixó,si teniu una altre ideia exposeu-la.
| |
|
|