Fòrum

TEMA: Jo plego per un temps...

Jo plego per un temps...22/02/2007 - 17:44:54
Nom: Mirador

Hola,Passava per aquí i com que fa bastant de temps que no m'hi perdia, doncs ..apa, cap a dintre falta gent.Però mireu, vist el que he anat llegint, crec que hem dedicaré a treballar per la política d'abast mes proper, o sia la municipal, i hem prendré unes setmanes (o dies o mesos, que no ho tinc clar) de vacances, doncs aquest fòrum no tan sols no a millorat amb la disminució de la presencia dels TROLLS espanyolistes, sinó que a empitjorat (i bastant)amb l'arribada dels presumptes decebuts d'ERC, dels Ciurencs que no saben ben bé el que busquen i/o volen i dels aiatolás de la veritat històrica (histèrica) segons la biblia del E-BRUTICIES (perdó :e.noticies)Per això , perquè aquest lloc sembla mes un racó de gent rancuniosa amb mes ganes de criticar que de aportar, amb mes afany de destruir que de construir, amb mes ànsia per desfer que de fer, per tot això me'n vaig per un temps indeterminat a respirar els aires d'altres llocs menys contaminats per l'odi i on la participació en discussions polítiques tinguin mes de diàleg que de confrontació.vinga nois, fins....ja ho veurem..

Re: Jo plego per un temps...22/02/2007 - 18:17:26
Nom: CESC

Benvolgut Mirador:t' havia perdut la pista desde l' acomiat de'n Bucarest.On escriuràs?Cesc.

Re: Jo plego per un temps...22/02/2007 - 20:03:09
Nom: La Garriga

Si plega ja que ja estem cansats del teus estirabots,podrias aprofitar per anar una temporada a un centra de salut mental aviam si et curan una mica la olla que la tens bastant fotuda

Re: Jo plego per un temps...22/02/2007 - 22:35:50
Nom: ilerget

Ja Garriga, tot el que no pensa com tú et fa mal de cap.

Re: Jo plego per un temps...25/02/2007 - 00:36:51
Nom: Helena

Crec que sempre és negatiu que algú plegui veles en un fòrum con aquest en que es pot opinar lliurement, encara que hi hagi alguns que no estiguin a l´alçada. Amb això ja s´hi ha de comptar, o si no ja no fóra un espai de llibertat. Però, en fi, és la teva voluntat, però, repeteixo, ho lamento. Vejam si aviat et passa l´enuig i et tornem a "veure" per aqui. Salut!.

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: