Fòrum

TEMA: No lo habia leido

No lo habia leido21/02/2007 - 03:51:29
Nom: Ahhhh Vale

Estatut de catalunyaARTICLE 6. LA LLENGUA PRÒPIA I LES LLENGÜES OFICIALS 2)El català és la llengua oficial de Catalunya. També ho és el castellà, que és la llengua oficial de l'Estat espanyol. Totes les persones tenen el dret d'utilitzar les dues llengües oficials i els ciutadans de Catalunya tenen el dret i el deure de conèixer-les. Els poders públics de Catalunya han d'establir les mesures necessàries per a facilitar l'exercici d'aquests drets i el compliment d'aquest deure. D'acord amb el que disposa l'article 32, no hi pot haver discriminació per l'ús de qualsevol de les dues llengües. Ahhhhh Vale, Ya me quedo tranquilo puedo habler en castellano........ Demanaré el papers que tinc pendents a l´ajuntament de VIC en castellà... Segur que ni tindré cap problema....PD: Me quedo tranquilo despues de lo leido por este foro pense que era ilegal.

Pobrets i discriminats21/02/2007 - 18:14:56
Nom: Moragues

Aixó ho vaig 'penjar' en un foro fascistoide de Ciudadanos (Dazibo)el setembre del 2005 i com que sembla que segueix d'actualitat, el copío en castellá tal i com el vaig publicar en el seu moment. Ahhh en aquella cova de besties el meu nom era Arnau,. El vaig triar perqué se que el noms catalans els foten molt en els ciudadanos aquests.. * * * * * * * * * * * * Cuento lamento que algunos vivan en un lóbrego pais en el que no pueden hablar en su lengua, son perseguidos, les margina la sociedad y le despiden de su trabajo cuando no les persigue la policia por hablar en su lengua materna.Doy gracias a Dios por vivir en Catalunya, donde mis amigos 'charnegos' como alguien los llama por aqui, me hablan en castellano, donde mi jefe es extremeño, donde puedo asistir a clases de sevillanas y bailar sardanas, asistir al cine y escoger (aunque no en muchos locales)una pelicula en mi idioma.Lo siento por todos aquellos que viven en el pais que cuentan la COPE de Jimenez Losantos y el ABC.lamento que sean perseguidos y vilendiados, de verdad que lo siento.Por eso seguiré viviendo en mi pais, libre y democratico, bilingüe y multicultural, un pais mediterráneo llamado CATALUNYA.Salud y Republica

Re: No lo habia leido21/02/2007 - 19:12:51
Nom: andreu

Es que no hi ha gaire per triar,o deixem que parlin castella o ens envien els tancs,Tan de mal els fa als castellans que parlem català.

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: