TEMA: islandesos i catalans
| islandesos i catalans | 12/01/2012 - 11:51:41 | |
| Nom: innisfree
Ahir al vespre vaig tenir un intercanvi amb un senyor, amb una tendència desmesurada a l'ús del terme "nazi" i amb afició per trobar citacions contra el nacionalisme i el patriotisme, a qui vaig penjar l'apel·latiu de "tifa".
Resulta que el senyor va voler tenir l'última paraula i va respondre el següent a la meva al·lusió al nacionalisme dels islandesos:
"No entiendo pq van a ser nacionalistas los islandeses. No tienen inmigración, la totalidad de la población hablan islandés y desde 1944 son totalmente independientes de Dinamarca."
No entenc com algú es pot fotre de peus a la galleda de manera tan alegre i innocent. És a dir, que un senyor que es dedica a combatre el nacionalisme català ens el justifica d'una tacada.
Faci-sho mirar, home de Déu.
| |
| Re: islandesos i catalans | 13/01/2012 - 11:27:03 | |
| Nom: atlasac
NOSALTRES som els ENEMICS DE NOSALTRES MATEIXOS o....acàs és que ens han RENTAT EL CERVELL! ! !
D O L O R E T E S . . . . ! ! !
NO plori dona per que la DESDONEN....de casa....pense que amb el seu VOT ha lograt que els POLTRONEROS tinguin la POLTRONETA a MADRID... MADRID... MADRID....pense que allà a on hi visqui....una POLTRONETA val més que LA LLIBERTAT=INDEPENDENCIA, aquesta s´en pot anar a la MERDA!!!! la POLTRONETA, la POLTRONETA és el que val, aixís VOSTE contribuirà a que els RICS a poc a poc ens forren!!! el poquet que vosté aportarà i el de l´atre....l´atre.... la GRAN FORTUNA la tenen assegurada....GRACIES POLTRONEROS PER LA VOSTRA AJUDA! ! ! !
| |
| Re: islandesos i catalans | 16/01/2012 - 00:22:34 | |
| Nom: Joanet
Islandesos i catalans són pobles civilitzats. Els espanyols no.
| |
|
|